Mertaranta on kyllä raskas selostaja, erittäin raskas.
Unkarillakin kuulemma jotain Onnisia tuolla. Taitaa juuri chantit kaikuakin hallissa maalin jälkeen.
Iztvan Anuz.Maikkarilla Anu. Vaihda vastaanotinta.
1) Jos McDavid pelaa viisi peliä kiikareilla, onko hän enää maailman paras kiekkoilija?Ettei homma ihan näytä siltä nyt. Vai mitä sää tarkoitat?
Samaa katsoin. No ei ovmo vaaraa maalista.Nyt tuli kyllä ihan vitun helposti jäähy Unkarille.
Suomalainen luisteli itse päin.
Maikkaria voi katsoa myös C Moresta.Maikkarilla Anu. Vaihda vastaanotinta.
Kuulemma kansa vaatii Mertarantaa. Mitä helvetin Ano Turtiaisia tämä kansa on täynnä? Tai no, näkee sen täältäkin, meillä on nimimerkki @FASlapsi ja aika monta FAS-lasta.
Juu enemmän on lutuuria Onnisilla. Jotkut heistä saattavat antaa jopa kolme (3) taputusta kotijoukkueen maalin jälkeen.Ei niillä ole jakoja Suomen Onninen ultrasia vastaan.
Tää Jalosen selänpesijä ei oikein vakuuta tuolla maalilla.
Vähän sama kuin pitäisi valita haima- ja paksusuolisyövän välilläMaikkarilla Anu. Vaihda vastaanotinta.
Olkaa mitä mieltä ootte, mutta Olkiukko ja Larmi ei taida riittää tässä turnauksessa.
Minä oon jo päälle vuosikymmenen tehnyt noin, ja olen hauskin ja parhain.3) Jos @FASlapsi kertoo viisi päivää pelkkiä Pikku-Kalle vitsejä, onko hän enää Jatkoajan hauskin ja hulvattomin?
Johtuu siitä, ettei tavallinen Karjala-lippis tiedä muita selostajia kuin Mertarannan ja Saukkosen.Kuulemma kansa vaatii Mertarantaa. Mitä helvetin Ano Turtiaisia tämä kansa on täynnä? Tai no, näkee sen täältäkin, meillä on nimimerkki @FASlapsi ja aika monta FAS-lasta.