Juuri tuon kiitellyn pelinaikaisen reagoinnin ansiosta Suomi voitti USA:n ja meni välieriin. Selektiivinen muisti on ihana asia.Mua on aina ihmetyttänyt Jalosen kyvyttömyys mihinkään reagointiin pelin aikana.
Juuri tuon kiitellyn pelinaikaisen reagoinnin ansiosta Suomi voitti USA:n ja meni välieriin. Selektiivinen muisti on ihana asia.Mua on aina ihmetyttänyt Jalosen kyvyttömyys mihinkään reagointiin pelin aikana.
Maalivahdin pitäisi olla puoli joukkuetta...Tänään vain samanlainen löysä paska kuin muutkin pelaajat eli eli moitita Vehasta liikaa ;)Jälleen nähdään jatkoajan keskustelupalstan laadukkuus. Suomi on koko JOUKKUEENA ollut tänään huonompi kuin Venäjä. Tällöin on turha hakea syyllistä yhdestä pelaajasta - mikä tosin on niin helppoa ja vaivatonta.
Vehanen on ollut tänään huono, mutta Suomi ei häviä peliä hänen vuokseen. Venäjä on ollut myös hyökkäykseltään ja puolustukseltaan Suomea parempi - ei siis pelkästään maalivahtipelissä.
Mutta jatkakaa toki, itse lopetan keskustelun tähän.
Suksis tuo Väänänenkin vittuun. Itseasiassa koko paskalauma.
Mua on aina ihmetyttänyt Jalosen kyvyttömyys mihinkään reagointiin pelin aikana. Missä oli aikalisä toisessa erässä? Missä oli maalivahdin vaihto? Tietysti jos oli itsekin jo Venäjän 1-3 maalin jälkeen varma että me on hävitty tää peli, niin turhahan silloin on mitään mihinkään reagoida.
Arahan mainitsi jonkun ottelun jälkeen, että ei se maalivahtien vaihtaminen kesken ottelun kuulu suomalaiseen mentaliteettiin :) Sen näki kyllä Kärpät-Pelicans-ottelusarjassa kun Backlund ei saanut mitään kiinni mutta maalivahtia ei voinut mitenkään vaihtaa :)
Juuri tuon kiitellyn pelinaikaisen reagoinnin ansiosta Suomi voitti USA:n ja meni välieriin. Selektiivinen muisti on ihana asia.
Miksei Vehasta vaihdeta maalilta?
Juuri tuon kiitellyn pelinaikaisen reagoinnin ansiosta Suomi voitti USA:n ja meni välieriin. Selektiivinen muisti on ihana asia.
Itekin siirtäisin Rämön ykkösen keskelle, Mikko Koivun maaliin ja Vehasen vilttiin. Kaiken kaikkiaan tällaisia peliliikkeitä pitäisi nyt tehdä:Jalonen ei reagoi tilanteeseen mitenkään. Kysymys kuuluu miksi?
Yössä?
Varmaan siksi, että valmennus suunnittelee Vehasen pelaavan myös huomenna.
Oliko yksi virhe luoda liikaa vastuuta Kontiolan poppoolle tässä pelissä?
Luuletko ihan oikeasti, että siitä olisi ollut mitään apua? Eli jos Rämö olisi vaihdettu maaliin, Suomi olisi taikaiskusta herännyt ja tehnyt 4-5 maalia, jättäen venäläiset samanaikaisesti nollille? Malkin ja Ovechkin olisivat vajonneet varjojen maille? Ihan vain siitä silkasta riemusta, että Rämö pääsi maaliin?USA ei ollutkaan niin tulivoimanen joukkue, että Vehanen olisi joutunut koville! Tänään olisi ollut maalivahdin vaihto paikallaan joukkueen herättämiseksi mutta ei Jalonen sitä osaa!
Ei liiku kädet, ei liiku silmät.