Otteluseuranta: 19.5.2012 - Päivä 16 - Välierät

  • 176 893
  • 1 020
Tila
Viestiketju on suljettu.

Veijari

Jäsen
Onko Suomen pakkeja kielletty ampumasta suoraan syötöstä? Siltä ainakin näyttää.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ottakaa se KHL-luuserimaalivahti jo vittuun sieltä maalilta. Imuri mikä imuri ja siksi pelaakin jossain vitun Venäjällä.

Juuri näin, Suomen paskin "pelaaja" tänään.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Toivottavasti jää Lukkoon.

Näemmä toivotaan ihan samaa asiaa. SM-liigassa kunnei paljon noita Malkineja ole...

Niin ja muistikuvieni mukaan Vehasen itseluottamus ei ole aiemmin juurikaan horjunut yksittäisten matsien perusteella.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mertaranta kertoi harmitteli miten meillä on niin huono tuuri ettei vedot mene maalia kohti toisin kuin venäläisillä. Ja minä kun luulin, että Malkin ja Ovechkin olisivat vaan loistavia pelaajia, mutta tuurillahan nekin sielä huitovat.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Olisin odottanut vehaselta parempaa peliä, huokui heti alussa epävarmuus omaan silmääni.

Luulisi että nyt kun on omia veljiä vastassa niin olisi mennyt paremmin mutta tää peliä. Vielä ronssit kaulaan!

Mahikset olisi tänään ollut, Venäjä ei ole todellakaan ollut niin vahva kuin luulin. Heikkouksia on mutta ei hyödynnetty-
 

Tuamas

Jäsen
Venäjä ollut valovuoden edellä yksilötasolla, siihenhän tämä on ratkennut eikä esim. Vehaseen tai tuomareihin. Itse olen vittuillut Vehasesta koska vitutti puusilmäraumlaisten Lehtosen lynkkaus. Ps. Kenkää maikkarin mainosmyyjälle, ei yhtään mainosta myyty MM-välieriin.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Mertaranta kertoi harmitteli miten meillä on niin huono tuuri ettei vedot mene maalia kohti toisin kuin venäläisillä. Ja minä kun luulin, että Malkin ja Ovechkin olisivat vaan loistavia pelaajia, mutta tuurillahan nekin sielä huitovat.
Samaan aikaan hidastuksissa näytettiin Mikko Koivua laukomassa suoraan veskaria avopaikasta logoon. Kävi varmaan paska tuuri laukauksessa.
 

scholl

Jäsen
mutta mikä Väänäsellä nyt on?

Petri Matikainen marissut erätauolla, että pitää alkaa paskansyöntiin.

En tajua, miksei JJ reagoi pelin sisällä. Miksei ottanut aikalisää 3-1 tilanteessa? Shedden tuskin olisi katsonut tuollaista touhua. Tulee mieleen USA-matsi Vancoucerissa, USA-matsi viime su jne.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Aivan järkyttävän ylivoimainen esitys punakoneelta. Uudet jaot, ei tää oo enää kivaa hei. Ottakaa te tuo Maltsev niin me otetaan vaikka tuo Malkin. Tulis heti paljon tasaisempaa...
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
RUSSIAA!!!!!!!!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös