Otteluseuranta 19.12. - 20.12.2009

• 8 108
  • 57

HemmoP

Jäsen
Pannaan nyt tähän samaan ketjuun ma-vastainenkin yö.

Eli Chi-Det ja pilli-iloiset pillipiiparit, kolme jäähyä joista chi avausmaaliin johtanut täysin kyseenalainen jäähy bertuzzille, mitäpä muutakaan.

Melkoista viivytystaistelua Detroitilta ja 96:n naamasta näkee penkillä, että rupeaa jo olmeaan tankki tyhjänä. Ja Leino, jääkiekko ON kontaktipeli ja yksin läpi tilanteista saa yrittää maaliakin. Turha jätkä ja menee farmiin ensimmäisten joukossa.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
HemmoP kirjoitti:
Ja Leino, jääkiekko ON kontaktipeli ja yksin läpi tilanteista saa yrittää maaliakin. Turha jätkä ja menee farmiin ensimmäisten joukossa.

Itse muistelen joskus sanoneeni, ettei NHL ole Leinon paikka. Näki aikanaan jo EHT-peleissä miten isot ryssät siirteli yhdellä kädellä tätä spedeä sivuun.

Taitaa maitojuna kutsua Ville poikoo??

HemmoP

Jäsen
Olen ollut alusta lähtien sitä mieltä, että jos kerran Leino nhl:ssä pelaa, niin Detroit on väärä jengi siihen.

Ja #17 Eaves torjuu lämärin luistimellaan ja nilkuttaa vaihtoon, palasi toiseen erään mutta ei liene vaikea arvata, että jalka paskana ja puudutuksella mennään.

Nyt sitten melko ihmeellinen "liikaa miehiä jäällä"-jäähy... ei mene pillipiiparointi nyt Detroitin suuntaan kovin hyvin.

17 palasi jäälle, mutta pelailee aika varovasti.

Viimeksi muokattu:

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Itse muistelen joskus sanoneeni, ettei NHL ole Leinon paikka. Näki aikanaan jo EHT-peleissä miten isot ryssät siirteli yhdellä kädellä tätä spedeä sivuun.

Taitaa maitojuna kutsua Ville poikoo??

En vielä allekirjoita tätä. Viime kaudella Leino ylhäällä ollessaan oli joukkueensa parhaimistoa. Etenkin tehot suhteutettuna peliaikaan.

Tänä vuonna tosin peliaikaa tulee reilusti, mutta tehot uupuu ja muutenkin välillä sekavan oloista meininkiä. Eihän tuota meininkiä pitkään NHL:ssä kuitenkaan katsota. Toivottavasti homma loksahtaa taas kohdalleen.

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Lipsuu Osgoodilla tänään.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Espen kirjoitti:
Eihän tuota meininkiä pitkään NHL:ssä kuitenkaan katsota.

Ei katsota, ei. Kyllähän niissä peleissä, mitä olen nähnyt Leinolle on ihan riittävästi vastuuta tullut ja paikkojakin maalintekoon on siunaantunut, mutta ei ole kelvannut. Euroopan sarjoissa Leino on/olisi varmasti aika huippukaveri, mutta itse en vain vieläkään jaksa uskoa, että NHL-ura starttaisi käyntiin.

Detroitissa ainakin kello käy, se on selvä!

HemmoP

Jäsen
Läksin koisimaan 3-0 byyrin jälkeen ja ilmeisimmin en paljoakaan menettänyt. Kokonaisuutena se pari erää minkä näin oli kauden vaisuinta RedWingsiä ja muutaman päivän tauko tuli todellakin kohdalleen. Mielenkiintoista nähdä miten tähän floppiin vastataan keskiviikkona kotimatsissa Hawkseja vastaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy