Kanadaa varten av kuntoon.Nyt oli loistava av!
HämäystäOnks tää se sama Jatkola mikä pelasi Slovakiaa vastaan?
Minä kaipaan. Mutta kyllä tuo Jatkola tuolla menee ihan hyvin :)Kaipaako joku Blomqvistia Suomen maalille?
Vakuuttavalla pelillä ei kaivata häntä.Kaipaako joku Blomqvistia Suomen maalille?
Sua ei lasketa, kun olet kärppä.Minä kaipaan. Mutta kyllä tuo Jatkola tuolla menee ihan hyvin :)
Kyllä Blomqvistia kaivattaisiin mahdollista Kanada finaalia ajatellen. Vakuuttavasti Jatkola 2 erää torjunut, mutta 5v3 alivoiman paikkoja lukuunottamatta Ruotsi ei ole saaanut yhtään mitään aikaiseksi.Kaipaako joku Blomqvistia Suomen maalille?
Sovitaan näin :) Mutta fakta on se että Blomma pyyhkii jokaisella Leijonien maalivahdilla lattiaa. Olis ollut mahis ihan turnauksen parhaimmaksi maalivahdiksi, MUTTA onneksi toiminee ihan hyvin näinkin :)Sua ei lasketa, kun olet kärppä.
Jokelle vaan kiekkoo,kyllä se siitä jonkun naulaa.Aika nättiä peliä Suomelta kaks erää. Vieläkin Kemmu on ollu vapaana ja ei vaan tajua kaverit syöttää. Jatkola ollut hyvä ja rauhallinen.
Etenkin kun mun DNAn netti oli tänään 4h katki ja pätkii muutenkin.Menee tunteisiin nämä DNA:n mainokset.
Mutta onko sulla kotiin sopiva 5G?!Etenkin kun mun DNAn netti oli tänään 4h katki ja pätkii muutenkin.