Ollut vakuuttava tähän saakka.Ei mitään hajua kuka tämä maalivahti on, mutta on kyllä ihmeellinen sukunimi. Jatkola…
Ollut vakuuttava tähän saakka.Ei mitään hajua kuka tämä maalivahti on, mutta on kyllä ihmeellinen sukunimi. Jatkola…
Näyttää ihan kuin siellä olisi joku pikkupoika maalilla.Ollut vakuuttava tähän saakka.
Katso Eliteprospects, eikä tiedä kukaan muukaan miksi hän on Suomen maalilla.Ei mitään hajua kuka tämä maalivahti on, mutta on kyllä ihmeellinen sukunimi. Jatkola…
Kun ei nyt olla enää ihan siinä nuoruuden ytimessä, aavistuksen on haastavaa seurata lasku darrassa.Sulla?
Vetäse vielä yhdet jauhoviivat nokkaan.Kun ei nyt olla enää ihan siinä nuoruuden ytimessä, aavistuksen on haastavaa seurata lasku darrassa.
No, mutta olen pelikunnossa kuin PM
Mä muuten vedin lapsena kilpaa kavereiden kanssa salmiakkijauhoa.Vetäse vielä yhdet jauhoviivat nokkaan.
Ja jos pelaisi, niin saisi paskaa niskaan. Hieno analyysi Porista.Lambert poppareilla? Tuntuu että valmentaja nyt ihan vaan muka haluaa osoittaa että "on munaa".
Pikkupoikii noinhan on vielä:)Näyttää ihan kuin siellä olisi joku pikkupoika maalilla.
Viittasin tosin kommentissani myös maalivahtivalintoihin. Jo ennen turnausta.Ja jos pelaisi, niin saisi paskaa niskaan. Hieno analyysi Porista.
Nyt tulee vittu noutaja!Tuo ikan höpötys on kyllä rauhoittavaa, jotenkin tulee fiilis että nyt pojat tehdään näin, kuin mä oon aina tehnyt.
Ja Ika antaa heti paskaa. Osku ei tajua mistään mitään.Osku on iloinen.
Tämä Jatkola on näitä, joka on syntynyt samoihin aikoihin kuin Jatkoaika on perustettu. Höhöhö vaihdetaanpa sukunimi Jatkolaksi ja tehdään siitä kunnon kiekkopoika.
Todella yllättävää. Mulla tulee aina paha olo katsoa tota studiotaJa Ika antaa heti paskaa. Osku ei tajua mistään mitään.