Vittu nää haastot on perseestä. Ei mulla muuta.
No todellakin nöyryyttää, kun ryöstää voiton ottelusta, jossa Blackhawks oli pelillisesti lähestulkoon ylivoimainen. Sitten muutama riemuidiootti ottaa roolia, puolustus tekee f-junnutason mokia ja hyökkääjät neppailee kun pitäisi tappaa. Nöyryyttävää hallitsevalle mestarille, sanon minä.Ohhoh, vai että oikein nöyryyttää?
Ok, otetaan tässä tapauksessa sanat takaisin. En pysty katsomaan ottelua äänillä. Jos kyseessä olisi ollut haasto, samat sanat lukisivat ruudussa.Oliko siellä haasto? Selostajan mukaan ei ollut.
Hä? Anyone?Oliko toi haasto vai Toronto?
Hä? Anyone?
Mulla on fiilis, että toi tarkistus tuli Torontosta...
Tämä sarja ei ole lähellekään ohi. Kaukana siitä. Chicago on Chicago, nyt tästä sarjasta tuli vasta haaste Chicagolle.Sieltä! Ai että kun tekee hyvää! Heihei Chicago ja parempaa onnea ensi vuonna.
Jep, eikä ainakaan selostajat sanoneet mitään Quennevillestä mun korvaani..Oisko vähän nopeuttanu prosessia, tuomari ainakin mainitsi Toronton kertoessaan yleisölle mitä tapahtuu.
Joo nyt testataan miten Blues osaa pelata tässä tilanteessa. Parasta ois, jos saatais sarja katki heti seuraavassa pelissäTämä sarja ei ole lähellekään ohi. Kaukana siitä. Chicago on Chicago, nyt tästä sarjasta tuli vasta haaste Chicagolle.
Hä? Anyone?
Mulla on fiilis, että toi tarkistus tuli Torontosta...
Oisko vähän nopeuttanu prosessia, tuomari ainakin mainitsi Toronton kertoessaan yleisölle mitä tapahtuu.
Miten muuten voiko NHL antaa jtn pelikieltoja noista Shaw keskisormi näytteyistä ja homosteluhuuteista bannia seuraaviin peleihin?
Niin mie en ole ihan varma noiden sääntöjen suhteen, mutta keskisormittelu tuomareille ja huutelu päin naamaa sekä homoviittaukset eivät näytä olevan raskauttavia tai noh katsotaan tuleeko mitään. Jotain luin, että Ference oli saanut aikanaan bannia aka kakkua kun näytteli tuomareille keskisormia, tiedä sitten onko Chicagon pojille omat säännöt.Jos vastustajan homottelu olisi pelikiellon aihe, tuosta liigasta loppuisivat hyvin pian pelaajat.
Jotain luin, että Ference oli saanut aikanaan bannia aka kakkua kun näytteli tuomareille keskisormia
https://twitter.com/SportsCenter/status/722778805023154176?ref_src=twsrc^tfwJos vastustajan homottelu olisi pelikiellon aihe, tuosta liigasta loppuisivat hyvin pian pelaajat.
Jos vastustajan homottelu olisi pelikiellon aihe, tuosta liigasta loppuisivat hyvin pian pelaajat.