Nylander on tällä hetkellä huippukunnossa. Todella tärkeä pelaaja Toronton rosterissa."Willy Styles"
VITTU Mäkinen, se on ihan William Nylander.
Nylander on tällä hetkellä huippukunnossa. Todella tärkeä pelaaja Toronton rosterissa."Willy Styles"
VITTU Mäkinen, se on ihan William Nylander.
No sitä se kyllä on, mutta mua vituttaa tämä Mäkisen tyyli käyttää lempinimiä. Puhuiko se myös "Bobby Matthewsista" ? Raskasta.Nylander on tällä hetkellä huippukunnossa. Todella tärkeä pelaaja Toronton rosterissa.
Joo itsekin katson aina Maikkarin puolelta sen pelin mikä kerron viikossa tulee sieltä. Waheeb ja Alkio vie ihan 100-0 Mäkisen ja Julius Sorjonen on myös ihan hyvä. Nyt joutuu Mäkistä kuuntelemaan.Eikös Mäkinen kuvittelekin yleensä tuntevansa kaikki pelaajat? Siinä mielessähän lempinimet vain hivelevät hänen egoaan. Minä en yleensä sekuntiakaan miestä kuuntele, mutta muuta kautta on tällaista tullut kuultua.
Eikös Mäkinen kuvittelekin yleensä tuntevansa kaikki pelaajat? Siinä mielessähän lempinimet vain hivelevät hänen egoaan. Minä en yleensä sekuntiakaan miestä kuuntele, mutta muuta kautta on tällaista tullut kuultua.
Pystyyhän tuon selostuskielen vaihtamaan nykyisin englanniksi, jos Antti ottaa päähän liikaa.Nyt joutuu Mäkistä kuuntelemaan.
Totta, mutta en jaksa nostaa kaukosäädintä pöydältä ja vaihtaa kanavaa.Pystyyhän tuon selostuskielen vaihtamaan nykyisin englanniksi, jos Antti ottaa päähän liikaa.
Tiesittekö että William Nylanderin lempinimi on Willy Styles?
ja hetkeä aiemmin Lukon maalilaulu. Seuraavaksi Hunajata?Ja Tapparan maalilaulu soi Tukholmassa