Olen sokea, en kyllä huomannut.Sieltä tuli juuri vedon aikaan huitasu ranteille joltai TPS pelurilta.
Olen sokea, en kyllä huomannut.Sieltä tuli juuri vedon aikaan huitasu ranteille joltai TPS pelurilta.
Ilman tilasto tuntemusta sanoisin, että Bluesi on varmin under joukkue ja ihan sama millä ajanjakson otannalla tarkastuksen tekisi.Hyvältä näyttää oma under 4.5 tuossa Espoon matsissa.
En tiedä oliko vedon jälkeen vai ei, mutta tosiaan avopaikassa ja käsien seudulle. Jäähyn paikka ainakin.Olen sokea, en kyllä huomannut.
Ei osunut Masiin tuo huitaisu.Sieltä tuli juuri vedon aikaan huitasu ranteille joltai TPS pelurilta.
Ja siihen vielä KalPa toiseksi, jolla on 20 maalia 13 matsissa, niin vaikutti liian helpolta rahalta.Ilman tilasto tuntemusta sanoisin, että Bluesi on varmin under joukkue ja ihan sama millä ajanjakson otannalla tarkastuksen tekisi.
En tiedä oliko vedon jälkeen vai ei, mutta tosiaan avopaikassa ja käsien seudulle. Jäähyn paikka ainakin.
Täysin oikea ratkaisu tuo näätäjäähy. Ei maalivahdin päälle nyt vain mennä tuolla tavalla.
Täytyy siis katsoa uudelleen viimeistään kun otteluketjussa tätä puidaan.Ei osunut Masiin tuo huitaisu.
Sieltä tuli juuri vedon aikaan huitasu ranteille joltai TPS pelurilta.