Pelaa Moskovassa.Mikähän erikoisstatus tällä Makarovilla on tuomareiden keskuudessa, kun ei jäähyjä tule mistään. Viime erässä pari selvää poikkaria, äsken kaksi kiekottomaan pelaajaan kohdistunutta taklausta. Taisi vielä päähän osua.
On ja ihan reilusti.Onko nyt oikeasti niin, että KHL:ssa on paremmat tuomarit kuin liigassa?
Siihen ei paljoa tarvita.Onko nyt oikeasti niin, että KHL:ssa on paremmat tuomarit kuin liigassa?
Onko nyt oikeasti niin, että KHL:ssa on paremmat tuomarit kuin liigassa?
Ihailen kykyänne mukautua. Mun mielestä tuomarit ovat lähinnä pilanneet tämän hienon kiekkopelin. Tai yrittävät ainakin kovasti.
Ojasta allikoonhan tässä on menty. Liigassa lentää puhtaasta taklauksesta ulos ja KHL:ssä jää tällaiset sikailut viheltämättä. Yleinen taso on kuitenkin KHL:ssä selvästi parempi tai ainakin enemmän minun mieleeni. KHL:ssä huonona puolena se, että tuomarien puolueellisuus on oikea mahdollisuus.Ihailen kykyänne mukautua. Mun mielestä tuomarit ovat lähinnä pilanneet tämän hienon kiekkopelin. Tai yrittävät ainakin kovasti.
KHL:n paremmuus tuomaritoiminnassa näkyy kahvaamisen ja roikkumien parempana kitkemisenä. Näitä sitten tietty tulee mitä tässä pelissä on nähty.Ihailen kykyänne mukautua. Mun mielestä tuomarit ovat lähinnä pilanneet tämän hienon kiekkopelin. Tai yrittävät ainakin kovasti.
Tasainen mylly. Mielestäni Semi lievästi niskan päällä.mitenkäs Ben Amor tälläkertaa pärjäsi myllyssä?
Makarov heilutteli hanskoja, mutta veti sitten kilpparit ja roikkui kädessä, joten painiksi meni. Ehkä yksi lyönti molemmilta. Molemmat taas mukana, joten toivotaan uusintaa.mitenkäs Ben Amor tälläkertaa pärjäsi myllyssä?
Selvä jäähyhän toi oli, mutta ei nyt oikeasti voi olla että Makarov selvisi ilman lisäsanktioita :D Ihan uskomatonta.
Viimeinen minuutti, CSKA aikalisä. Edelleen 2-1.Paljon peliä jäljellä ja vieläkö 2-1? Mulla sekos kone. :(
Viimeinen minuutti, CSKA aikalisä. Edelleen 2-1.
Saatat olla oikeassa, mutta kyllä tuossa sai Koukalkin kirjaimellisesti maistaa poikittaista ilman seuraamuksia.Jääkiekossa tietyn maineen omaavia pelaajia (mm. Semir, Ruutu, Niäminen) voi ottaa vähän kovemmin. Toisia (mm. Crosby, Peltonen) taas ei voi ottaa edes normaalisti. KHL ei tee tähän poikkeusta.