Otteluseuranta 18.–19.5.2018

  • 4 254
  • 56

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tästä kiinnostaisi asiantuntijatieto. Tokihan Las Vegas on oikea kaupunki missä asuu oikeita paikallisia, mutta miten noilla menee lipunmyynti.

Paljonko myytiin kausikortteja ja kuinka paljon tuolla on porukkaa mitkä poistuvat kaupungista parin päivän sisään eivätkä palaa enää koskaan tai ainakaan vuosiin.

Enpä olisi uskonut, että tuostakin viestistä joku pahoittaa mielensä. Eli minun pitäisi tietää kommentoidessani Vegasin kotipelin yleistä meininkiä, että missä hallissa riehuvat fanit asuvat, myydyt kausikortit ja niiden ostajien tiedot, tarvitaanko sotut muuten? Ei ole tietoa, myönnän. Ja pyydän anteeksi, että menin tuollaisia raapustelemaan, kun en tiedä noiden fanien taustatietoja sen tarkemmin.

Toki Jetsinkin hallissa kohinaa riittää, onhan se nyt hockey town!
 

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Käsittämätöntä, että kolmessa pelissä putkeen Vegasin on annettu tehdä maali Jetsien maalin jälkeisessä vaihdossa. Luulisi, että tähän peliin olisi opittu.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
No nyt on sitten osat vaihtuneet ja rajusti. Kaksi täysin huumoritason vihellystä peräkkäin Vegasia vastaan.
Ihan totta, mutta en olekaan selvänäkijä ;)Tosin tuo Trouban kampista tullut meni aika päittäin sen Myersin poikkarin kanssa. Selvä rike, mutta joo...Ehlers kompuroi itse.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Enpä olisi uskonut, että tuostakin viestistä joku pahoittaa mielensä.

Huh, viaton kysymys, jos joku sattuisi tietämään.

Minua ei NHL kiinnosta itsessään, mutta ilmiöt kiinnostaa ja Vegas on kiistatta sellainen jääkiekossa (mikä kiinnostaa) juuri nyt.

Nyt en ymmärrä miksi joku olisi pahoittanut mieltään. Se piti vielä ihmettelyyn lisätä, että Las Vegashan on todella pieni kaupunki, vaikka esimerkiksi Suomessa ehkä luullaan sen olevan joku isokin miljoonakaupunki.
--

Kiitos linkeistä @seniororanjes ,tutustutaan noihin ja ehkä joku asia selviää.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Nyt on Vegas mankelissa, mutta Flööri kestää.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Maalihan siellää.

Kiekko meni verkosta läpi. :D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Verkosta vai längistä vai molemmista.

Mitä tuossa taas arvottiin selvää maalia.
 

tiikeri

Jäsen
Juuri olin kirjoittamassa, että Fleury kantaa taas joukkuetta ihan maagisesti kohti kolmatta ja ehkä ratkaisevaa voittoa, mutta sieltähän se Jets napsauttaa tasoihin. Ihan ansaitusti kyllä, sen verran ankaraa on pommitus ollut Vegasin maalia kohti. Katsotaan nyt kuittaako ritarit jälleen perään, olisi kyllä helvetin karua. Lainekin ollut ketjuineen vaihteeksi ihan pirteä miltei läpi pelin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ehlers on kyllä heikko. Kakkonen pelannut silti sarjan parhaan pelinsä.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Ja tietysti, Smith laittaa tietysti yläputken kautta sisään. Helppoa aina tarvittaessa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Vähän jännittää aina, kun Helle pääsee kiekkoon maalin takana.

Jets tekee tämän nyt ihan itse. Buffy & Hellebuyck kaksikko ryssinyt kaikki maalit.
 

tiikeri

Jäsen
Ei näköjään riitä vielä kypsyys taistella kannusta, kun ei näitä järkyttäviä virheitä saada karsittua millään pois.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Aika tylysti taisi katkaista selkärangan tuo 3-2 maali. Jetsin peli jäätyi tuohon ihan täysin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös