Wilderness
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Pommmmeeeeer!!!! Tyhjiin. 5-3 Wildille
Aika hyvä. Tosin pelit aika pahasti kesken vielä.Anaheim Ducks - Nashville Predators 1-4
Los Angeles Kings - San Jose Sharks 0-4
Kuin myös
Joo itsellä sama ongelma. Alkoi kyllä toimimaan kun tarpeeks monta kertaa painoi playta.Jaahas, ihmettelin jo mitä helvettiä Viaplay oikein kyykkää kun itkee, että oikeudet ei riitä katsomaan länsirannikon välien selvittelyä. Pitikin näemmä valita Flyers - Capitals, niin johan aukesi Sharksien matsi.
Jaahas, ihmettelin jo mitä helvettiä Viaplay oikein kyykkää kun itkee, että oikeudet ei riitä katsomaan länsirannikon välien selvittelyä. Pitikin näemmä valita Flyers - Capitals, niin johan aukesi Sharksien matsi.
Mä en ole perehtynyt tähän NHL.tv juttuun kovinkaan tarkasti, vaikka olenkin lukenut joidenkin siitä kirjoittelevan. Mulle riittää, että mä näen valitsemani pelin suorana ja tarvittaessa saan selostuksen pois. Minä katson kaiken lisäksi varmaan 90% katsomistani peleistä puhelimella/tabletilla, niin siinä ei ainakaan sen kummempia vaihtoehtoja ole. Tosin en edes tiedä varmaksi, sisältääkö tuo NHL.tv vaihtoehtoisen selostuksen, ja jos sisältää, sisältääkö se jotain muutakin. Ei ole meikäläiselle tarpeen.Vai onko tämä NHL.tv nyt kaikille nähtävissä Suomessa ilman mitään kikkailuja?
Mä en ole perehtynyt tähän NHL.tv juttuun kovinkaan tarkasti, vaikka olenkin lukenut joidenkin siitä kirjoittelevan. Mulle riittää, että mä näen valitsemani pelin suorana ja tarvittaessa saan selostuksen pois. Minä katson kaiken lisäksi varmaan 90% katsomistani peleistä puhelimella/tabletilla, niin siinä ei ainakaan sen kummempia vaihtoehtoja ole. Tosin en edes tiedä varmaksi, sisältääkö tuo NHL.tv vaihtoehtoisen selostuksen, ja jos sisältää, sisältääkö se jotain muutakin. Ei ole meikäläiselle tarpeen.
Tuleeko keihästämisestä NHL:ssä 5 minuuttia automaattisesti? Eipä tuo tuomarien työskentely muutenkaan ole vakuuttanut kyllä tässä matsissa.Mielestäni Lucic kahden minuutin huitomisesta tullut jäähy oli päivän selvä keihästäminen, joten siinä meni tuomareilta 5 minuuttinen ohitse.
Jos osuu, vitonen.Tuleeko keihästämisestä NHL:ssä 5 minuuttia automaattisesti? Eipä tuo tuomarien työskentely muutenkaan ole vakuuttanut kyllä tässä matsissa.