Otteluseuranta 18.–19.4.2016

  • 9 848
  • 140

Naamavelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Hieno voitto Wildille. Nyt kairattava toinen voitto perään ja kaikki on vielä ns. auki. Toivottavasti tästä voitosta saatiin tarvittava hurmos, jolla jopa koko ottelusarja voi kääntyä. Toki Stars on valtava suosikki tästä sarjasta eteenpäin menemiseen ja symppaan heitäkin, joten ei tappio mikään katastrofi ole.
 

Nick Neim

Jäsen
Jaahas, ihmettelin jo mitä helvettiä Viaplay oikein kyykkää kun itkee, että oikeudet ei riitä katsomaan länsirannikon välien selvittelyä. Pitikin näemmä valita Flyers - Capitals, niin johan aukesi Sharksien matsi.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Jaahas, ihmettelin jo mitä helvettiä Viaplay oikein kyykkää kun itkee, että oikeudet ei riitä katsomaan länsirannikon välien selvittelyä. Pitikin näemmä valita Flyers - Capitals, niin johan aukesi Sharksien matsi.
Joo itsellä sama ongelma. Alkoi kyllä toimimaan kun tarpeeks monta kertaa painoi playta.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Jaahas, ihmettelin jo mitä helvettiä Viaplay oikein kyykkää kun itkee, että oikeudet ei riitä katsomaan länsirannikon välien selvittelyä. Pitikin näemmä valita Flyers - Capitals, niin johan aukesi Sharksien matsi.

Loogista, eikö? Eiku.

Meikäläinen on vedellyt Redditin kautta koko kauden, ja ei ole valittamista. Joskus streami kaatuu (suljetaan NHL:n/YouTuben toimesta) mutta vaihtoehtoja on monia. Tälläkin hetkellä HD-tasoinen streami pyörii VLC:ssä, ja on helppoa aikaisempien vuosien VLC-kikkailuihin verrattuna. Sen kun kopioi linkin ja pistää pyörimään.

Jos Eurooppaan saadaan joku fiksu järjestelmä matsien katsomiseen, ostan samantien. Vai onko tämä NHL.tv nyt kaikille nähtävissä Suomessa ilman mitään kikkailuja?
 

Nick Neim

Jäsen
Vai onko tämä NHL.tv nyt kaikille nähtävissä Suomessa ilman mitään kikkailuja?
Mä en ole perehtynyt tähän NHL.tv juttuun kovinkaan tarkasti, vaikka olenkin lukenut joidenkin siitä kirjoittelevan. Mulle riittää, että mä näen valitsemani pelin suorana ja tarvittaessa saan selostuksen pois. Minä katson kaiken lisäksi varmaan 90% katsomistani peleistä puhelimella/tabletilla, niin siinä ei ainakaan sen kummempia vaihtoehtoja ole. Tosin en edes tiedä varmaksi, sisältääkö tuo NHL.tv vaihtoehtoisen selostuksen, ja jos sisältää, sisältääkö se jotain muutakin. Ei ole meikäläiselle tarpeen.
 

Nick Neim

Jäsen
Losilta aikamoinen mylläkkä erän loppuun ylivoimalla, mutta Sharks kestää. Erätauolle siis tasatilanteessa, joskin Kings pääsee aloittamaan viimeisen erän ylivoimalla.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Toiselle erätauolle mennään tasatilanteessa. Sharksin nelosketju ollut huono, kun ottanut kolme jäähyä ja missannut pari maalipaikkaa. Tasakentällisin Sharks on pärjännyt hyvin, mutta ei saisi päästää Kingsiä pelaamaan ylivoimaa. Katsotaan mitä kolmoserässä käy.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mä en ole perehtynyt tähän NHL.tv juttuun kovinkaan tarkasti, vaikka olenkin lukenut joidenkin siitä kirjoittelevan. Mulle riittää, että mä näen valitsemani pelin suorana ja tarvittaessa saan selostuksen pois. Minä katson kaiken lisäksi varmaan 90% katsomistani peleistä puhelimella/tabletilla, niin siinä ei ainakaan sen kummempia vaihtoehtoja ole. Tosin en edes tiedä varmaksi, sisältääkö tuo NHL.tv vaihtoehtoisen selostuksen, ja jos sisältää, sisältääkö se jotain muutakin. Ei ole meikäläiselle tarpeen.

Pointtini olikin siis juuri se, että pystyykö sen kautta katsomaan matseja täällä ilman mitään proxy-kikkailuja? Kun en todellakaan tahdo Viasatia ottaa, ja ainakin viime kaudella Viasat oli ainoa laillinen tapa katella matseja Suomessa. Olen ollut siinä uskossa että NHL:n Gamecenter on geo-blokattu täällä.

Mielelläni maksan palvelusta, jos sen saa ihan vaan rekisteröitymällä ja maksamalla käyttöön. Mitään kikkailuja en jaksa.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Hyvä ylivoima, mutta harmiksi ei maalia. Olisi myös voinut 5vs3:n antaa. Doughty veti mailalla selvästi Pavelskilta jalat alta ja ei rangaistusta.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
DeBoer käytti aikalisänkin ylivoiman aikana eikä silti tullut tulosta. Olisi voinut kyllä säästää aikalisää tärkeämpäänkin hetkeen...
 

Kyle

Jäsen
Mielestäni Lucic kahden minuutin huitomisesta tullut jäähy oli päivän selvä keihästäminen, joten siinä meni tuomareilta 5 minuuttinen ohitse.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Mielestäni Lucic kahden minuutin huitomisesta tullut jäähy oli päivän selvä keihästäminen, joten siinä meni tuomareilta 5 minuuttinen ohitse.
Tuleeko keihästämisestä NHL:ssä 5 minuuttia automaattisesti? Eipä tuo tuomarien työskentely muutenkaan ole vakuuttanut kyllä tässä matsissa.
 

SVSV

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Oli kyllä pari erää sellaista shakkia ettei kumpikaan juuri tasakentin saanut paikkoja. Ylivoimalla Kings kurittaisi heti, mutta onneksi pilli pysynee taskussa OT:lla. Paitsi selvät kiekko katsomoon -setit.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tuleeko keihästämisestä NHL:ssä 5 minuuttia automaattisesti? Eipä tuo tuomarien työskentely muutenkaan ole vakuuttanut kyllä tässä matsissa.
Jos osuu, vitonen.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Olisin itkenyt onnen kyyneliä, jos Hertl olisi päästetty valloilleen ja Brownin naama olisi vuotanut verta. Tähtienvälinen oikeus olisi tapahtunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös