Otteluseuranta 18.–19.2.2024

  • 742
  • 48

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Miksiköhän Kakkoa ei laitettu Wheelerin paikalle ykköseen, vaikkaon siinä paljon pelannut. Vai onko sitten tosiaan myynnissä, ettei kannata.

Rangers ollut ihan umpiunessa, ei Shestyn piikkiin kaikki mene. Hyvää se, että kun näin alussa töhöilee, niin ehtii vielä mukaan hyvin, jos niikseen tulee.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Barclay Goodrow ei varsinaisesti ole mikään pieni kaveri mutta tuossa ketjussa näyttää kyllä mikkihiireltä.

Miksiköhän Kakkoa ei laitettu Wheelerin paikalle ykköseen, vaikkaon siinä paljon pelannut. Vai onko sitten tosiaan myynnissä, ettei kannata.

Kun ei toimi niin ei toimi. Kakko on löytänyt paikkansa kolmoketjusta ja se onkin ollut Rangersin toimivin koostumus viime aikoina. Kakollakin viimeiseen 8 peliin kelpo 3+3.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Oles

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Kun ei toimi niin ei toimi. Kakko on löytänyt paikkansa kolmoketjusta ja se onkin ollut Rangersin toimivin koostumus viime aikoina. Kakollakin viimeiseen 8 peliin kelpo 3+3.
Joo, tuo kyllä totta, että kolmonen toiminut hyvin, ja ykkösessä Kakkokin voisi taas kipsaantua, kun odotukset nousisi. Pelannut nyt niin, ettei enää halua Kakosta välttämättä eroon
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vihtilä heittää vähän rankkaa kuittia selostajakollegalle, tai näin ainakin tulkitsin. Jotenkin että Trouban puolustamisesta voisi asiantuntijoilla olla paljonkin sanottavaa, mutta itse olen selostaja joten jätän asiantuntijan hommat muille.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Jos on myynnissä, niin silloinhan juuri kannattaisi laittaa näyteikkunaan isoon rooliin.
Tämähän se vanha totuus, mutta ei varmaan aina lasketa,että kannattaa tällaista pelaajaa kärkiketjuissa roikottaa, joka ei suunnitelmiin enää kuulu. Mutta joo, ei se nyt niin varmaa ole, onko kaupankaan.

Tyhmät jäähyt voi käydä Rangersille kalliiksi. Kaksi turhaa jäähyä, ja molemmista kolahti. Molemmissa toki muutenkin ihan ala-arvoista tekemistä sitten av:lla.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Sääntöjen mukaan oikein, mutta kun paitsioita ja isoja jäähyjä voi katsoa videolta, niin miksei tällaisia.
 
Viimeksi muokattu:

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Ihanaa, saatana! Vähän siinä tuli ehkä tuomareiltakin apua ja onneakin matkassa, mutta otetaan vastaan.

Piste hyvä puopeloinnin jälkeen, mutta otetaan nyt toinenkin.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tämä oli se tämän talven todellinen Winter Classic.

Aivan sairas matsi.
Olikohan eka todella hyvä ulkoilmamatsi, minkä itse olen katsonut. Hirveän tasokashan tämäkään ei ollut, mutta tuossa vaikuttaa sitten jää ja valaistus myös.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Olikohan eka todella hyvä ulkoilmamatsi, minkä itse olen katsonut. Hirveän tasokashan tämäkään ei ollut, mutta tuossa vaikuttaa sitten jää ja valaistus myös.
Joo ei tämä pelillisesti ollut mitään näytöstä ja seuraaminenkin välillä melkoisen tuskaista noiden vaijerikameroiden sun muiden takia, mutta mitä draamaa! Jestas.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ja heti hylkäyksen jälkeen Drouin iskee kiekon maaliin, 4-3.

Edit: tämäkin haastetaan :D
Edit2: paitsio tämäkin, joten haastot 1-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös