Minä ainakin näen ensimmäistä kertaa. Kevin Spacey on se Keyser Söze! Ehdinkö spoilaamaan?
19.02.2023 klo 00.48 #151 E El Gordo Jäsen Suosikkijoukkue Tappara Malkkinen kirjoitti: Minä ainakin näen ensimmäistä kertaa. Laajenna klikkaamalla Kevin Spacey on se Keyser Söze! Ehdinkö spoilaamaan?
Malkkinen kirjoitti: Minä ainakin näen ensimmäistä kertaa. Laajenna klikkaamalla Kevin Spacey on se Keyser Söze! Ehdinkö spoilaamaan?
19.02.2023 klo 07.48 #152 L Lösönen Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko, Bill Armstrong LA - Arizona: 5-1 -> 5-5 Tällä tahdilla Arizona pääsee kahdeksannessa pelissä putkeen pisteille.
19.02.2023 klo 08.20 #153 L Lösönen Jäsen Suosikkijoukkue Rauman Lukko, Bill Armstrong Lösönen kirjoitti: LA - Arizona: 5-1 -> 5-5 Tällä tahdilla Arizona pääsee kahdeksannessa pelissä putkeen pisteille. Laajenna klikkaamalla Ja rankkareillehan sitä mentiin jossa LA veti pidemmän korren 6-5.
Lösönen kirjoitti: LA - Arizona: 5-1 -> 5-5 Tällä tahdilla Arizona pääsee kahdeksannessa pelissä putkeen pisteille. Laajenna klikkaamalla Ja rankkareillehan sitä mentiin jossa LA veti pidemmän korren 6-5.