Hongalla on tänään sitten taas kehnompi peli menossa. Hintz pelannut pirteästi. Voisin kuvitella että ensi kaudella viimeistään sementoi vakipaikan ylhäältä itselleen.
Samaa olen minäkin katsonut, vaikka en ole millään tavalla asiantuntija.Katoin, että Honka oli laitettu vilttiin, mutta tuli kentälle ja pian syötti Lindellin toisen maalin. Mut hiekkoa oli eka erä Hongalta. Hockey IQ oli asia jota buttonit ym. hehkutti draftissa, mutta valitettavan hukassa tuntuu Julius olevan tuolla omalla alueella.
Minä vähän kyseenalaistan sitäkin että tuleeko hänestä yleensäkään NHL-puolustaja. Oman pään pelaamisessa puutteet on isoja.Samaa olen minäkin katsonut, vaikka en ole millään tavalla asiantuntija.
MM-kisoissa Honka piti välillä kiekkoa aivan liikaa itsellään vaikka olisi pitänyt laittaa avaussyöttö ja lähteä hyökkäämään. En valitettavasti näe Hongassa potentiaalia nousta hyväksi top-4 pakiksi. Toivotaan että olen väärässä.
Sitä vähän itsekin kyseenalaistin, vaikka en sitä suoraan sanonut. Honka on pelaajatyyppinä mielestäni sellainen, että häntä ei voi kolmospakkipariin laittaa kun kuitenkin ykkös- ja kakkospakkiparista tulee ne kiekolliset ylivoimapakit. Hongan siis mielestäni tulisi olla joukkueensa top-4 puolustaja, jotta hänestä saa parhaimman irti.Minä vähän kyseenalaistan sitäkin että tuleeko hänestä yleensäkään NHL-puolustaja. Oman pään pelaamisessa puutteet on isoja.
Muistui elävästi mieleen vain parin vuoden takainen tilanne, kun isommalla porukalla oltiin katsomassa matsia ja kaikki oli kohdillaan kaljoja ja pizzoja myöten, mutta ohjelmatiedoista poiketen Antti Mäkisen sijaan peliä selostikin Kainulainen. Sitä ragetuksen määrää kun peli alkoi ja Kainu avasi äänensä. Saattoi pari sliceä tippua lattialle siinä rytinässä.... Ei ole näitä tyyppejä kylässä näkynyt sen jälkeen..
Heiskanen on kyllä tosi väsyneen oloinen. Pelannutkin vissiin vähän vähemmän kuin tavallisesti. 20 minuuttia tulee varmaan kyllä tänäänkin täyteen.