Eikö koulussa opeteta enää mitään? Martin Luther Kingin päivä...Ai nyt jo tulee matseja? Mikäs homma? Pitänee kuitenkin vilkaista.
Eikö koulussa opeteta enää mitään? Martin Luther Kingin päivä...Ai nyt jo tulee matseja? Mikäs homma? Pitänee kuitenkin vilkaista.
Eikö koulussa opeteta enää mitään? Martin Luther Kingin päivä...
Eikö koulussa opeteta enää mitään? Martin Luther Kingin päivä...
Todella toivon että tämä on vitsi.Oliko se se heppu, joka naulasi teesejä kirkon oveen jossain Saksassa? Oli kuka oli, niin kiekkomiehiä selvästi kun järkkäsi pelejä meille katsottavaksi.
Oliko se se heppu, joka naulasi teesejä kirkon oveen jossain Saksassa? Oli kuka oli, niin kiekkomiehiä selvästi kun järkkäsi pelejä meille katsottavaksi.
Prinsiipit oli hallussa ja olutkin tais maistua. Jonkinlainen proto-lätkäfani siis.Oliko se se heppu, joka naulasi teesejä kirkon oveen jossain Saksassa? Oli kuka oli, niin kiekkomiehiä selvästi kun järkkäsi pelejä meille katsottavaksi.
Yzerman, tekijämies.Hienoa katsoa kun Detroit muistuttaa jo ihan oikeaa lätkäjengiä.
Samaa olin kirjoittamassa. Korpisalo saa ihan tosissaan pitää Jacketsia pystyssä.Hienoa katsoa kun Detroit muistuttaa jo ihan oikeaa lätkäjengiä.
Ei se ratkaise mutta parantaa mahdollisuuksia. Vähän kuin lottoaminen "et voi voittaa jos et veikkaa"Selittäkääpäs nyt joku (toinenkin) NHL-asiantuntija minulle maallikolle, ratkaistaanko voitto laukausten määrällä vai mikä viisastenkivi laukausmäärä on?
Kyllähän futiksessakin seurataan pallonhallintaa vaikka ei siitä pisteitä saa.Selittäkääpäs nyt joku (toinenkin) NHL-asiantuntija minulle maallikolle, ratkaistaanko voitto laukausten määrällä vai mikä viisastenkivi laukausmäärä on?
Seurataan joo, mutta eilen ja osin tänäänkin on vedetty suora johtopäätös laukausten määrästä ottelun voittajaan. Ymmärtäisin, mikäli laukaukset arvotettaisiin eri tavalla esim. CJB:n läpiajot 3 kpl olisivat merkittävämmässä roolissa kuin kaaren ulkoreunan suupaisut.Kyllähän futiksessakin seurataan pallonhallintaa vaikka ei siitä pisteitä saa.
Nuo mainitsemasi kertovat suoraan maalien tekemisen määrästä. Esim. 20 laukauksella voit tehdä periaatteessa 0-20 maalia. Laukaukset eivät kerro maalien määrästä, etenkin mikäli keskialueen roiskaisu on saman arvoinen kuin läpiajo.Selittäkääpä miksi NHL:ssä seurataan pistepörssiä, torjuntaprosenttia, yli ja alivoiman tehokkuutta kun niillä ei peliä voiteta?!?