Nuorten mm-kisat oliko 2003.
Miten noista Koivun paikoista olisi pitänyt tehdä maali? Ylemmäs = yli maalin, alemmas = patjaan, ohi = ohi... Siinä oli loistava paikka mutta ei mennyt maaliin koska TIELLÄ OLI TAVARAA.
"Mä oon hiljaa niin kauan kuin kun Suomi tekee maalin"
Mika Salo
Ihan ok-peliä ensimmäinen erä. Pari pyöritystä, mutta ei niin vaarallisia kuin Mertarannan mielestä - välillä tuo hysteerinen ylireagointi häiritsee, onhan tuo nyt muutenkin tarpeeksi jännittävää...
No ei varmaan ole ainoa lajiaan, ei tuo kai mitenkään kiellettyä ole."Mä oon hiljaa niin kauan kuin kun Suomi tekee maalin"
Mika Salo
Niin kuin muu yleisökin tähän mennessä.
Optikolle mars. Flegu on koko ajan katollaan,kun joku hipaisee maalin edessä tai kulmissa. Ei ole voittanut yhtään kaksinkamppailua näissä kisoissa. Komarov ykköseen Jokisen tilalle.
M. Koivu ei edelleenkään osaa tehdä maaleja, on toki muuten mies paikallaan.
Vittu tuo Taivainen on paska. "Huippujännittävä ottelu jossa Yhdysvallat kohtaa USA:n." Ei jaksa tuota nillittämistäkään kuunnella.
Jeff Petry blokkasi Koivun vedon, menkää itse pelaamaan.
Vittu tuo Taivainen on paska. "Huippujännittävä ottelu jossa Yhdysvallat kohtaa USA:n." Ei jaksa tuota nillittämistäkään kuunnella.
No nyt tulee kovaa tekstiä. Ei meidän tarvitse pelata, me olemme katsojia.
Heti on tasaisempaa, kun Suomellakin on oikea maalivahti, eikä mikään eilispäivän teinitähti...
Ei Jenkeillä ollut kunnon maalipaikkoja ollenkaan ja meillä oli kaksi kpl. Niiden pyöritys jäi nurkkiin ja kirtämään meidän aluetta, mutta ei ne päässeet maalin eteen kuin ehkä kerran tai pari, ei hätää.
Kokoajan pääsee Suomi paremmin peliin mukaan.