Otteluseuranta: 17.5.2012 - Päivä 14 (puolivälierät)

  • 372 519
  • 1 693
Tila
Viestiketju on suljettu.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jaahas, jokos Slovakia alkais pelaamaan, kun olis pikku pakko.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mertaranta keskittynyt nyt olennaiseen ja on tainnut herra itse heittää MTV3 käsikirjoitukset roskiin.

Huomasin saman. Nyt ei Tauno Äijälä tykkää ollenkaan
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vaikka muuten Mertaranta on yleensä ollut hyvä noissa lausumisissa, niin tässä pelissä ärsyttää Haara (itse lausuisin Chara), sekä Barouws (Burrows, itse lausuisin niin, että u on tuossa a:n paikalla). Pikkujuttuja, mutta vähän ärsyttää kuitenkin.

Peli on kuitenkin parantunut ensimmäisestä erästä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Pomppinut Kanadalle? Mikäs se Slovakian eka maali oli? Täydellinen onnenkantamoinen, housuista sisään. Paras vaan lähteä siitä, että kaikki maaliin menneet lasketaan, pomppuja tulee tasaisesti molemmille
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Joo ei taida Slovakian taistelu riittää, valitettavasti. Charalta ja Barankalta suhteellisen jäätävä 3vs5 alivoimavaihto. Oma hyökkäyspeli oli heiltä kumminkin ihan kadoksissa ja ainoa paikka (Surovy) veto epäonnistui.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Barouws (Burrows, itse lausuisin niin, että u on tuossa a:n paikalla). Pikkujuttuja, mutta vähän ärsyttää kuitenkin.

Jep, kanadalainen lausuu u:lla, jenkki a:lla ja kanukkihan tuo on. Pohjois-Amerikassa Charasta kuulee hienoja versioita: Cheira, Charaa, Chära.....
 

Sakari78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainahan Mertaranta on erinomainen selostaja näissä otteluissa, joissa Suomi ei pelaa. Todella mukavaa kuunneltavaa. Suomen peleissä lähtee sitten laukalle, pahimpia on ne pelit, joissa vastassa on heikompi maa, eikä Suomen voitto ole uhattuna.

Kanada vie tämän, siitä ei ole epäilystäkään. Slovakia tippui kuin paska rattaista, kun Kanada heräsi. Ja hyvä niin. Ristiriitaisia tunteita herättää siinä mielessä kanadalaisten asenne, että 1. erässä näytti siltä ettei kiinnosta pätkääkään, mutta sitten taas 2. erässä maalien tuuletukset kertoivat, että halu voittaa näissä kisoissa jotain suurta on kova.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Laco taitaa olla matkalla NHL:ään tätä tahtia.

Toivottavasti Kanadan pelaaminen toisessa erässä hiljensi ne, jotka väittävät Suomen löysänneen tahtia. Totuus on ihan toinen.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Don Tamin mukaan Jan Laco torjuu päällää, ropallaan ja revallaan? Siis?
 

Jasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Merkillinen kiekkopeli, mä en muista nähneeni tälläistä puolustuskamppailua pitkään aikaan. Slovakian pelaajat makaa jatkuvasti oman maalin edustalla, Laco näyttää todella epävarmalta. Sellainen kutina, että Slovakia tulee vielä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Taivaisesta kysyisin asiaa tuntevilta: Olen pitänyt kaveria ennen kaikkea fudisselostajana. Selostaako hän lätkää jollekin radiokanavalle kenties?
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Cuthbert <3
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös