Otteluseuranta: 17.5.2012 - Päivä 14 (puolivälierät)

  • 371 457
  • 1 693
Tila
Viestiketju on suljettu.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Niin paljon on satsattu tuohon Canalin produktioon, mutta sellaista haastattelijaa ei löydy, joka osaisi välttävästi englannin kielen? Siis, ihan oikeasti?

Kaipa ne rahat menivät Viivin palkkaamiseen VMP-haastatteluihin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Toivottavasti joukkue ei hoe toisilleen tota iänikuista "nyt on mahdollisuudet mihin vaan" -soopaa. Pää kylmänä keskittymään seuraavaan matsiin. Sen jälkeen voi vähän hehkuttaakin finaalipaikasta
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa tämä Suomen menestys ja rankasti. Jenkeille olisin nyt toivonut mestaruutta, heillähän moisesta saavutuksesta on aikaa. Viime kevät ilmaveiveineen ahdisti jo pahasti ja samaa ruljanssia ei nyt kestäisi. No, onneksi Slovakia on vielä kehissä. Nyt gloryhuntaan Slovenskoa.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No onhan nykyinen kuitenkin selvää parannusta Jussi "Tiim Vinland" Saarisesta

Tiedäks, en ole edes tuosta kovin varma. On tuokin aikamoista skeidaa. Onneksi on harjoitellut p-amerikkalaisen klassikon; "appreciate it".

Vaikka onkin kulunut aihe, niin ovat nuo Viivinkin haastattelut jäätäviä. Miten ja millä perustein tuon koko mimmin palkkaaminen on mahtanut mennä?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmiset siellä eivät alennu kusetettaviksi samalla tapaa, kuin täällä itäblokissa.

Ehkä Suomessa on varakkaampaa väkeä kuin Ruotsissa? Tai sitten jääkiekon asema on täällä paljon vahvempi ja sitä kautta kiinnostus kovempaa. Mites siellä Venäjällä vai missä itäblokissa nyt oletkaan?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Vituttaa tämä Suomen menestys ja rankasti. Jenkeille olisin nyt toivonut mestaruutta, heillähän moisesta saavutuksesta on aikaa. Viime kevät ilmaveiveineen ahdisti jo pahasti ja samaa ruljanssia ei nyt kestäisi. No, onneksi Slovakia on vielä kehissä. Nyt gloryhuntaan Slovenskoa.
Tämon kiva. Onhan tämä Suomen menestys vähän tekemällä tehty, mutta kun ei noista ameriikan maista ole vastustajiksi, niin tuskinpa on vennäin pojistakaan.

Slovakia on kehissä kyllä. Ja kehystyksistä ne löytyy.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Käy parturissa, mene töihin, osta liput matsiin ja lopeta valitus kalliista lipuista keskustelupalstalla.

Ruotsin maalivahtipeli antaa Tshekille toivon. Tosin se antaa kyllä kenelle tahansa toivon. Siispä ytyä putkeen punaiset. No jaa, heti joku hippitukka tekee Ruotsille maalin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Super-Loui! 1-0 Ruotsille
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vituttaa tämä Suomen menestys ja rankasti. Jenkeille olisin nyt toivonut mestaruutta, heillähän moisesta saavutuksesta on aikaa. Viime kevät ilmaveiveineen ahdisti jo pahasti ja samaa ruljanssia ei nyt kestäisi. No, onneksi Slovakia on vielä kehissä. Nyt gloryhuntaan Slovenskoa.


Kannattaa varautua siihen, että kisojen päätteeksi Kal€ ja herra ilmaveivi pääsevät kultaiseen yhteiskuvaan samaa mitalia purren. Suomi luultavasti nyt (valitettavasti) sai vauhdin päälle ja hankalaa voi olla leijonien pysäyttäminen kenelle vain. Todella sääli, että nyt yleinen kisahuuma peittää alleen kaiken ansaitun negaation, minkä kiekkoliitto on itselleen järjestänyt. Jos Suomi voittoo koko roskan, niin kaikki unohtuu ja torilla tavataan.

Itse en enää kannata ketään näissä kisoissa, koska ainoat kannatuksen arvoiset jengit on nyt eliminoitu. Kanada etenkin teki sen ihan itse.

Eriksson! Hieno maali.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ihmiset siellä eivät alennu kusetettaviksi samalla tapaa, kuin täällä itäblokissa.

Vieläkö se Kanadan ansaittu tappio noin kiukuttaa? Kanadanhan piti tulla näyttämään miten sitä kiekkoa pelataan ja viedä mestaruus takaisin lajin kotimaahan, vai miten se nyt olikaan?
 
Suosikkijoukkue
Hiroshima Toyo Carp
Vieläkö se Kanadan ansaittu tappio noin kiukuttaa? Kanadanhan piti tulla näyttämään miten sitä kiekkoa pelataan ja viedä mestaruus takaisin lajin kotimaahan, vai miten se nyt olikaan?

Kanada teki sen ihan itse, kuten olen jo todennut. Oli todella noloa, että maailman ainoa oikea lätkämaa putoaa jollekin kehitysmaalle, mutta itsehän nöyryytyksensä tällä kertaa tilasivat.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Asiasta toiseen: mihin aikaan lauantaina on Suomen ja Venäjän välierämatsi?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Itse en enää kannata ketään näissä kisoissa, koska ainoat kannatuksen arvoiset jengit on nyt eliminoitu. Kanada etenkin teki sen ihan itse.

Sen verran kuitenkin kiinnostaa, että otteluseurantaketjuissakin roikut kertomassa kuinka et ketään kannata ja kuinka surkeaa Suomen voitto on ja torillakaan ei saisi tavata.

Kyllä me kaikki jo tiedämme, että kisojen lipunhinnat ryssittiin täysin ja että typerä maksukanavalle siirtäminen oli huono päätös, olen tästä samaa mieltä. Mutta mokattu mikä mokattu, eikä se Suomen pelaajien vika tai ongelma ole. Nyt on kuitenkin myyty ne liput mitkä on myyty, Suomen ottelussakin oli jo selvästi kunnon tunnelmaa yleisössä ja Suomi pelaa mitaleista, joten turha on enää läikkynyttä maitoa surra.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös