Otteluseuranta: 17.5.2012 - Päivä 14 (puolivälierät)

  • 371 584
  • 1 693
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Florida Panthers,TPS
Huikea alku Slovakialle, täytyyhän tässä taas olla altavastaajan puolella. Onneksi vaihdoin pitkävetoon Kanadan kahden maalin voiton sittenkin yli 4,5 maaliin tässä ottelussa.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Hienoa Slovakia - nyt vain sama tahti loppuun saakka. Jääkiekkoa osataan muuallakin kuin Pohjois-Amerikassa. Ja NHL ei ole ainoa autuaaksi tekevä kirjainyhdistelmä. Kun jenkit ja kanukit tänään tippuisi, niin se olisi vain terve opetus muutamalle palstakumppanille
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Onpa huonoa peliä Kanadalta. Jatkuvasti tulee kiekonmenetyksiä ja harhasyöttöjä. Muutenkin liike on aika laiskaa.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Niin vaan siellä eurooppalaispelurit vievät NHL-tähtiä satanolla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Liikuttavaa kuinka selkeästi Antero on Slovakian puolella. Mun mielestäni kummallakaan joukkueella ei ole minkäänlaista pelikirjaa. Pitkiä yksinkuljetuksia, toivotaan -syöttöjä ja muuta kivaa. Nasta seurata vaihteeksi tällaista jääshakin sijaan
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Slovakia tekee vielä "suomet" ja Kanada menee jatkoon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Slovakia tekee vielä "suomet" ja Kanada menee jatkoon.

Känädää vastaan ei voi olla varma mistään ennenkuin 60 minsaa on täynnä. Todella huonotasoista peliä juuri nyt. Näyttää kuin siellä olisi kaksi Suomea (USA-ottelussa) vastakkain
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Mä ajattelin että tänään nähdään tasokasta kiekkoa. No toki kolmen ottelua on vielä tämän ottelun jälkeen mutta kyllä on surkeeta kiekkoa. Siis Kanadan osalta. Mä en tajua vaikka nimimiehiä löytyy niin miten toi peli voi olla tollaista. Kysymys kuuluuki, että millä keinoilla noi on NHL:ään päässyt :D
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Liikuttavaa kuinka selkeästi Antero on Slovakian puolella. Mun mielestäni kummallakaan joukkueella ei ole minkäänlaista pelikirjaa. Pitkiä yksinkuljetuksia, toivotaan -syöttöjä ja muuta kivaa. Nasta seurata vaihteeksi tällaista jääshakin sijaan

Antero todellakin on tehnyt kantansa selväksi.

Olen vähän eri mieltä tuosta loppuosasta. Mielestäni tämä sähläys on ärsyttävää katseltavaa, kun kiekot pomppii, eikä kukaan saa syöttöjä kiinni. Isketään kokoajan rännikiekkoja ja nekin menee aina vastustajelle.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
2-1. Perry asialla.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mielestäni tämä sähläys on ärsyttävää katseltavaa, kun kiekot pomppii, eikä kukaan saa syöttöjä kiinni. Isketään kokoajan rännikiekkoja ja nekin menee aina vastustajelle.

Kyllä tää pidemmän päälle on tylsää katsottavaa, mutta tän ottelun alun on voinut ottaa niin kuin olisi katsomassa jotain junnupeliä. Katos, 2-1
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Olihan tuossakin taas tuuria mukana, mutta Getzlaf teki komean esityön maaliin.

EDIT: Meni äsken Slovakialta aika selvä käsisyöttö läpi. Ja taas ainakin selostuksen perusteella käsisyöttö jäi viheltämättä. Tämän Mertarantakin huomasi.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiekko pomppii ja Laco tekee jotain ihan omiaan.. Lehtonenkin saatana olisi peittänyt ton. No Slovakit vielä hoitaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei vittu, onko vauhdikas luistelu kiellettyä tässä ottelussa? Outo sääntömuutos
 

scholl

Jäsen
No, se taas johtuu siitä, että Suomi meni häviämään USA:lle taannoin. Elämä on.

No Suomi olisi pelannut klo 13, jos olisi voittanut lohkon.

Antero todellakin on tehnyt kantansa selväksi.

Hänhän näyttääkin kommunistilta ja on edellisissä kisoissa kannattanut Venäjää. Onneksi mulla ei ole lädikanavaa niin en näe, mitä hän meuhkaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mulla on vähän ikävä Jussi Saarista näillä erätauoilla. Olisi hienoa kuulla, kun hän kyselee molemmilta jengeiltä: Vot duu juu tink öbaut tiim finland?
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Ei tuo Kanadan pelaaminen tosiaan mestarijengiltä näytä, mutta tätähän tämä on: Kanada tekee juuri sen määrän duunia mitä voittaminen tarvitsee. Aina ei riitä päätyyn asti, mutta monesti riittää.

Sara Sieppi on kuitenkin varmaan jakanut ihan hyvät gang bangit nikkareille, joten kannatti kisoihin tulla. Vaihtelu virkistää!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös