Mynsterin Makarov
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Käänsin juuri teeveen Subille. Ei vissiin ole ihan niin paljoa yleisöä kuin Antti Vihtori podissaan maalaili
Oli kutsuttu, oli vaan kiire kutoa uusia vaatteitaMiksei Ville Leinoa ole kutsuttu tuonne? ;<(
Ei ole seuraavan kolmen vuoden aikana voittanut Norrista kertaakaan. Saa ottaa talteen.Mitä tuo seider mahtaa olla muutaman vuoden päästä
Onko meidän Valle kuitenkin bongattu?Miksei Ville Leinoa ole kutsuttu tuonne? ;<(
Rohkea veikkaus, tämän uskallan itsekin veikata.Ei ole seuraavan kolmen vuoden aikana voittanut Norrista kertaakaan. Saa ottaa talteen.
Voin maksaa sulle euron jos ei ole, mutta jos on niin maksat mulle 200€ olisko ok?Ei ole seuraavan kolmen vuoden aikana voittanut Norrista kertaakaan. Saa ottaa talteen.
Meinaatko siis, että Seider kerroin on 200 sille, että voittaa seuraavan kolmen vuoden aikana Norriksen? On kyllä todella huono diili minulle, joten ei tietenkään.Voin maksaa sulle euron jos ei ole, mutta jos on niin maksat mulle 200€ olisko ok?
26.4.2023 paljastettiin nämä matsit.Milloin muuten nämä kyseiset Euroopan ottelut paljastettiin medialle? Mietin, että vieläkö kerkeäisi Suomeen tulla ensi kaudelle NHL-otteluita Tampereelle. Jokin Dallas - Carolina olisi kyllä aika unelma, kun on loistavasti suomalaisia ja vieläpä eri konffin joukkueita.
No kyllähän tuossa ehtii vielä hyvin järjestää matsit Suomeen.26.4.2023 paljastettiin nämä matsit.
Joo, ja Ottawa pelaa molemmat "kotona", joka sekään ei ole yllätys.Eikös Toronto pelaa nämä molemmat pelit "vieraissa" ? Ei nyt mikään yllätys sinänsä.