Mitä siellä kävi?Aivan helkkarin pahalta näyttää Floridassa. Wedgewood viedään paareilla pois eikä pystynyt lainkaan liikkumaan. Meni aika pahasti maku laskea nyt jotain suomalaispisteitä, kun näkee tuollaisen tapahtuman.
Mitä siellä kävi?Aivan helkkarin pahalta näyttää Floridassa. Wedgewood viedään paareilla pois eikä pystynyt lainkaan liikkumaan. Meni aika pahasti maku laskea nyt jotain suomalaispisteitä, kun näkee tuollaisen tapahtuman.
Mitä siellä kävi?
Ai saatana. Ei hyvä.Selkä taisi vääntyä, kun torjui huonossa asennossa Lundelin vedon.
Ei mitään sen kummempaa tilannetta, makasi jäässä mahallaan kiertäen ylävartaloa oikealle. Sitten otti hanskan pois ja haroi selkäänsä eli sinne kait kipua tuntui. Sen jälkeen makasi jäässä selällään liikkumatta ja vietiin paareilla.Mitä siellä kävi?
Tämähän menikin ihan ohi. Sulle siis under ja mulle over?Ja Notta tänään jäädään tasan 19 pinnaan ja panosta 10 euroa, jos veto maistuu. Win-Win tilanne mulle, jos 20 ylittyykin..
Tämähän menikin ihan ohi. Sulle siis under ja mulle over?
Toivottavasti oli vain varotoimenpiteitä, että pitivät Wedgewoodin liikkumatta.
Toivottavasti oli vain varotoimenpiteitä, että pitivät Wedgewoodin liikkumatta.
Ja jos jää alle, niin on se kyllä helposti kympin arvoista lukea huomenna 20 pisteen metsästys-ketjua kun ei taaskaan sitä tullut.Kyllä. Toivon sun voittavan.
Aika vahvasti siltä näyttää, ettei tule 20 pistettä täyteen tällä kierroksella. Vasta seitsemän kasassa. Parin päivän päästä yritetään uudelleen.Ja jos jää alle, niin on se kyllä helposti kympin arvoista lukea huomenna 20 pisteen metsästys-ketjua kun ei taaskaan sitä tullut.
Onhan siellä aikaa vaikka kuinka paljon.Aika vahvasti siltä näyttää, ettei tule 20 pistettä täyteen tällä kierroksella. Vasta seitsemän kasassa. Parin päivän päästä yritetään uudelleen.
Ja taisi Mikkekin saada syötön?Pärssinen teki maalin.
Njaa, taisi se Fabbron laukaus osua Foppaan matkalla. Joten ei ilmeisesti pistettä Granlundille.Ja taisi Mikkekin saada syötön?
Taisi hypätä samalla takaisin sinne piste per peli -junaan?Pärssinen teki maalin.
Rantanen alkoi samantien puristamaan enemmän mailasta, kun jonnet hyppii junaan.Taisi hypätä samalla takaisin sinne piste per peli -junaan?