Vähän niinku sellasta huumorijuttua. En oo mikään Tappara-fani ja sattuneesta syystä jopa vähän antipatioita edellisiltä keväiltä...Miten nämä nyt liittyi mitenkään tähän NHL-kierrokseen? Vai ottaako se noin koville, kun mainitsee, että kaikilla suomalaisilla ei ole niin hyvin kierros lähtenyt käyntiin?
Ei kuulu Laine Mauricen suunnitelmiin kuudella kavennusta haettaessa.
Hassua kyllä, mäkin kannatan. Tietysti se vituttaa jos omalle jengille sattuu joku millimetrin paitsio, mutta näin se menee. Sääntöjen mukaan pelataan.Ei tullu Bostonille maalia. Raakaa peliä noi paitsiohaastot, kun pienestä kiinni. Kuitenkin saatiin taas kitkettyä väärin perustein tehty maali eli itse kannatan näitä mielipiteitä jakavia haastoja.
Ei tullu Bostonille maalia. Raakaa peliä noi paitsiohaastot, kun pienestä kiinni. Kuitenkin saatiin taas kitkettyä väärin perustein tehty maali eli itse kannatan näitä mielipiteitä jakavia haastoja.
Tässä tapauksessa se maali jopa tuli hyvin pian tuon alueelle menemisen jälkeen, joten ihan ok. Toinen juttu ovat sitten ne joissa peli on pyöriny minuutin siellä alueella mahdollisen paitsion jälkeen. Niistä en itse tykkää yhtään. Mutta toki sääntö on kaikille sama.
Edit: Ja tämä oli aika selvä tapaus jopa kaikinpuolin, ei puhuttu millimetreistä.