Otteluseuranta 16.–17.5.2021

  • 16 174
  • 252

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Pittsburgh säästi maalivahtien kohdalla tämän kauden joukkueessa...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Ceci meinasi blokata, mutta viime hetkellä ehti vetää mailan pois tieltä.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pageau 2-2.
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Aika vähän taidan ymmärtää maalivahtipelistä, mutta en saa tuosta nyt mitään karmaisevaa imaisua kuten Mäkinen.
Huonosta kulmasta ammuttu laukaus joka pitäisi olla suht helppo napata, oli miten "täydellinen" tahansa. Karmaiseva imaisu nyt on jotain ihan muuta, mutta ei tuokaan hyvä maali ole päästää.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei tuo toinen maali omissa papereissani mene Jarryn piikkiin, mutta onhan Jarry ollut tosi epävarman oloinen läpi pelin. Pens on menettänyt nyt päätöserässä otteensa täysin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Penguins aivan vitun paska, kenties sarjan huonointa puolustusalueen puolustuspeliä ja paniikkikakkaa on housussa rekkalastillinen. Veskari väistelee kiekkoja ja kaikki näyttää olevan myös ihan puhki. Toi Mestisjengi pyörittelee peliä ihan miten tahtoo, mulla tulee sellanen bon voyage fiilis et mä oon nähnyt tän joskus ennenkin. 0-4 ja hyvää yötä Pensselit.
 

Katto

Jäsen
Metsolalle kun tehtiin tuollaisia KHL:n pleijareissa niin ne oli mäkisen mukaan vaan hyviä laukauksia. Nyt samoja vetoja ja Jarrylle huudetaan rillejä. Jarry ei taida olla mäkisen hyvä ystävä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Kyllähän tässä voi hymyissä suin todeta sekä tämän että viimeöisen matsin perusteella, että pleijarit ovat täällä!
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Islesin mentaliteetti vaikuttaisi olevan se, että tänään viedään ryöstö vaikka väkisin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ei tuo toinen maali omissa papereissani mene Jarryn piikkiin, mutta onhan Jarry ollut tosi epävarman oloinen läpi pelin. Pens on menettänyt nyt päätöserässä otteensa täysin.
Olihan se nyt aivan järkyttävä hörppy. Jos nyt ei lasketa mitään puolenkentän ponppuja, niin ei tollasta voi tällä tasolla höriä. Vetohan oli ihan höpöhöpötasoa, mä vetelen noita väärältä puolelta höntsäjäillä. Ja ottasin varmaan kiinnikkin.
 

P3ksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Nyt tarvitaan sitä kovuutta santapaperiosastolta ja mielellään joku kusinen maalikin. Painaa isles aika paljon kovempaa tällä hetkellä
 

valkeaori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Jos Penguins ei tätä peliä onnistu voittamaan, niin minun on kyllä hyvin vaikea nähdä Penguinsin etenevän jatkoon. Seuraava maali on aika mielettömän iso.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Olihan se nyt aivan järkyttävä hörppy. Jos nyt ei lasketa mitään puolenkentän ponppuja, niin ei tollasta voi tällä tasolla höriä. Vetohan oli ihan höpöhöpötasoa, mä vetelen noita väärältä puolelta höntsäjäillä. Ja ottasin varmaan kiinnikkin.

Ei se hyvä maali ollut. Ennemmin katsoisin tuossa Kapasen suuntaan. Myös Ceci vieressä pelkäsi eikö tehnyt mitään antoi Pageaun laukoa täysin vapaasti.
 

Tuplatorkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Jets, Red Wings, Bayern
Kauheeta rummutusta Pingviinien päädyssä, mutta ei maistu. Kohta varmaan joku Cosby ohjaa mailantupella punaviivalta vastakkaiseen pömpeliin.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Eikös isles ole useampana keväänä ollut penguinsille vaikea pala? Oli se yksi sarja missä pingut ei saanu maaleja ollenkaan ja toinen missä matsit päätty tyyliin 8-7 ja kammo hurlumhei.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eikös isles ole useampana keväänä ollut penguinsille vaikea pala? Oli se yksi sarja missä pingut ei saanu maaleja ollenkaan ja toinen missä matsit päätty tyyliin 8-7 ja kammo hurlumhei.

Niin keväällä 2019 ja 2013 kohdattu lähihistoriassa. Keväällä 2019 Isles nollasi Pensin täysin ja 4-0 sarja. Keväällä 2013 Pens voitti sarjan 4-2, Isles teki tuosta tuolloin tiukan sarjan. Joo ei ole helppo vastus Pensille missään nimessä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kyllä tuo pens vaan sitä Malkinia aika kipeästi kaipaisi. Tiedä sitten toisaalta, mikä on miehen kunto, mutta liikaa tuo Crosbyn harteilla tällä hetkellä on.

Islanders pistää pelitavallisesti ihan täysin palkein tällä hetkellä hanttiin, ja itse asiassa vie jo peliä.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jarry :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös