Mainos

Otteluseuranta 16.–17.4.2022

• 2 559
  • 50

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Pitää paikkansa, mutta on tuo silti todella noloa. Itse en ainakaan lähtisi tappelemaan, jos en olisi varma että kyseessä oli törkeä taklaus.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko pelannut koskaan lätkää?

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Näyttää Ukrainan värit olevan vahvalla tänään. Ihan höhlä hommahan tuo on hakemaan kuittivihkoa puhtaasta taklauksesta ja taklattavakaan tainnut saada pahemmin hittiä. Dumarilta hyvä päätös antaa lisää kuittivihon käyttäjälle!

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Tästähän tuli vielä peli! Wild tekee kaksi maalia erän alkuun ja kaventaa Bluesin johdon yhteen.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Husso sulaa.. helpolla meni :)

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Ja vastavuoroisesti Talbotille uppoaa helposti. Blues taas kahden maalin johtoon. Krug onnistui sitä ennen filmaamalla kalastelemaan Kirillin ja itsensä boksiin.

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Wild yv:llä takaisin maalin päähän Folignon maalilla. Jännäksi menee.

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
jopas tulee maaleja, 5-5

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Ja Kaprizov tasoittaa pelin! Samalla Minnesotan seuraennätys rikki maalien suhteen!

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Zuccarello muuten teki Wildin seuraennätyksen annettujen syöttöjen määrässä ja rikkoi 500 pisteen rajan.

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Se oli nopeasti jatkoilla ohi. Minnesota ei edes ehtinyt koskea kiekkoon. Talbot on paska maalivahti.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olishan toi Pulju nyt voinut yrittää sanoa, että hipas hipas, tuskin videoiltakaan olisi voitu todentaa, että ei osunut.

TAM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
McDavidille jos löytyisi edes yksi laitahyökkääjä joka laittaisi välillä kiekon maaliin. Mutta ehkä sitten pudotuspeleissä.

EDIT: Kane teki heti. Tosin ei McDavidin rinnalla. Kaksi edellistä Kanen maalia alivoimalla. Viimeisiin 11 peliin ei muita ole tehnytkään.

Viimeksi muokattu:

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että oletko pelannut koskaan lätkää?
Olen, en kuitenkaan NHL:ssä.

Ihan muutenkin kuin jääkiekossa, niin mä en ihmisenä hyökkää ihmisen kimppuun ellei mulla ole todisteita. Eli jos en ole varma, tekikö joku ihminen väärin kiekkokaukalossa tai elämässä ylipäänsä, niin en silloin lähde itsevarmana hyökkäämään kimppuun.

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Olen, en kuitenkaan NHL:ssä.

Ihan muutenkin kuin jääkiekossa, niin mä en ihmisenä hyökkää ihmisen kimppuun ellei mulla ole todisteita. Eli jos en ole varma, tekikö joku ihminen väärin kiekkokaukalossa tai elämässä ylipäänsä, niin en silloin lähde itsevarmana hyökkäämään kimppuun.

Oudon pragmaattinen lähestymiskulma urheiluun. Mikäpä siinä.

Suosikkijoukkue
Tappara
Ehdein juuri lyömään pikku betsin Red Wingsien voitolle ekan erän 0-0 tilanteen jälkeen. Saivat siinä muutaman vaarallisen vastaiskun, pääosassa Dylan Larkin.
No, toisessa erässä Florida laittoi tuulemaan ja johtaa nyt 4-0..

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Ehdein juuri lyömään pikku betsin Red Wingsien voitolle ekan erän 0-0 tilanteen jälkeen. Saivat siinä muutaman vaarallisen vastaiskun, pääosassa Dylan Larkin.
No, toisessa erässä Florida laittoi tuulemaan ja johtaa nyt 4-0..
Oot muuten epähuomiossa väärässä (eilisessä) ketjussa.

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
e. väärä ketju

JasonX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Suomen Maajoukkueet
Tyhmä peli, tyhmä laji, ketä kiinnostaa, tästäkö YLE veroa maksetaan tana. :( :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy