Otteluseuranta 16.–17.4.2016

  • 17 006
  • 237

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Sopivasti heräilin, ei muuta ku aamusumpit ja änärit päälle. Pääsee seuraamaan tätäkin sarjaa vähäsen.

Lucic tilttaamiset pistää aina pienet hymyt huulille. Let's go särjet.
Paljon jo pelejä nähneenä näissä playoffeissa, mun mielesta kaikkein parasta viihdettä esittää tämä Kings-Sharks
Aivan eri meininki kun Idän peleissä. Aika moni sieltä ottaisi kunnolla pataan kummalta näistä kahdesta vaan.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Jones vie täll hetkellä Quikia 100-0 maalinsuulla.

Kingsiltä hyviä jäähyn kalasteluja, muttei näytä tuottavan tulosta.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Paljon jo pelejä nähneenä näissä playoffeissa, mun mielesta kaikkein parasta viihdettä esittää tämä Kings-Sharks
Aivan eri meininki kun Idän peleissä. Aika moni sieltä ottaisi kunnolla pataan kummalta näistä kahdesta vaan.

Joo viihdyttävää hokia ja kun marginaalit ovat 'seitin ohuita' niin se vielä pistää jätkät pelaamaan eri tasolla. Vaikka kumpaakin tiimiä semisti inhoan niin Särjille sympistelen voiton tästä sarjasta. Niin siihen vielä, että mitä oppi muutama vuosi sitten Kings vastaan poffeissa, että jääkiekko-ottelu kestää 60min, ei ikinä luovuta peliä vaan pelaa loppuun asti. Eli pahoin pelkään, että Kings pistää 3 vaihteen päälle ja pistää sarjan tasoihin vielä.
 

Jwec

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Paljon jo pelejä nähneenä näissä playoffeissa, mun mielesta kaikkein parasta viihdettä esittää tämä Kings-Sharks
Aivan eri meininki kun Idän peleissä. Aika moni sieltä ottaisi kunnolla pataan kummalta näistä kahdesta vaan.
Mun mielestä on erittäin suuri harmi, että toinen näistä putoaa jo ykköskierroksella. Kumpi tahansa näistä joukkueista etenisi idässä vähintään konferenssifinaaliin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Sharks antaa vielä siimaa Kingsille, toinen jäähy putkeen.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Lecavalier kaventaa ylivoimalla 1-2. Melkoinen härdelli maalilla.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Lecavalier 1-2! Menihän se kun tarpeeksi hakkasi.
 

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Ylläripylläri Kings nousee jälleen kerran. Isäntä Leca pistää kiekon lopulta reppuun hillittömän maaliruuhkan jälkeen.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Joo viihdyttävää hokia ja kun marginaalit ovat 'seitin ohuita' niin se vielä pistää jätkät pelaamaan eri tasolla. Vaikka kumpaakin tiimiä semisti inhoan niin Särjille sympistelen voiton tästä sarjasta. Niin siihen vielä, että mitä oppi muutama vuosi sitten Kings vastaan poffeissa, että jääkiekko-ottelu kestää 60min, ei ikinä luovuta peliä vaan pelaa loppuun asti. Eli pahoin pelkään, että Kings pistää 3 vaihteen päälle ja pistää sarjan tasoihin vielä.

Niinpä, pelit voi mennä aivan ristiin kun näin tasaisia ovat ja Sharksit voi häviätä kotona kummatkin.

Ei ole mun suosikkeja KIngsit, Brown on yksi inhokki mutta tainnut vähemmän tötöillä nyt.
Lucic on tikittävä pommi ja vaikka se saikin kurinpalautusta runkosarjan touhuistaan niin kyllä ne sarvet päähän nousee kun tarpeeksi lämmittää. Sitä odottellessa koska sitten menee yli aina oikein kunnolla. Vähän tokassa erässä jo alkoi näyttään lämmön nousevan kuumaksi mutta pettymyksenä taas on haaleeta.

Olipas oikein pelinmukainen taistelumaali, saakelinmoisen hässäkkän jälkeen.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Toivottavasti menee jatkoajalle, tässä on hyvin aikaa ennen Formuloita.
Ei mennyt, Sharks voittaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Sharks on vaan parempi jokaisella pelin osa-alueella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös