En ymmärrä miten Rantanen on se "cheater" kun ei itse halunnu pois Coloradosta.Siellä olikin jo "welcome home cheater" kylttiä.
Ainahan se on näin, kymmenen minuuttia minimissään menee virallisen aloitusajan yli kun kiekko tippuu jäähän. Nyt vielä MacKinnonin juhlallisuudet päälle.Vittu tätä USA:n meininkiä. Peli piti alkaa puolelta. Kello on kohta viittä vaille eikä sekuntiakaan ole vielä pelattu.
Trumppi varmaan sanonu.En ymmärrä miten Rantanen on se "cheater" kun ei itse halunnu pois Coloradosta.
Jos tuosta systeemistä sen kusettajan haluaa löytää, se on Andy Scott eikä tästä asiasta tarvitse edes keskustella.En ymmärrä miten Rantanen on se "cheater" kun ei itse halunnu pois Coloradosta.
Ei ole Viaplaylla tuon kanssa mitään tekemistä.Kesken kaiken hymnin vaihtuu studioon, mitä vittua Viaplay?
Sama subilla.Kuuluu jenkki + Mäkisen selostus
No sitä suuremmalla syyllä. Kun Euroopassa pelataan vaikkapa jalkapallon mestareiden liigaa, niin kun se peli alkaa puolelta, niin se alkaa _sekunnilleen_ puolelta eikä "ehkä joskus pari tuntia sen jälkeen, kattoo nyt miten tässä jaksaa".Ainahan se on näin, kymmenen minuuttia minimissään menee virallisen aloitusajan yli kun kiekko tippuu jäähän. Nyt vielä MacKinnonin juhlallisuudet päälle.
Kivasti kuuluu enkkuselostus alta.
Joo ei saatana tätä touhuaKaukalon ja yleisön ääniä olisi toki ihan kiva kuulla, varsinkin kun Rantanen on kiekossa.
No sitä suuremmalla syyllä. Kun Euroopassa pelataan vaikkapa jalkapallon mestareiden liigaa, niin kun se peli alkaa puolelta, niin se alkaa _sekunnilleen_ puolelta eikä "ehkä joskus pari tuntia sen jälkeen, kattoo nyt miten tässä jaksaa".
Perus suomiselostus, halliäänetkin alhalla vai jopa kokonaan nyt pois..Ei kuulu kaukalon äänet?