Ei auttanut mitäänKamera hajos.
Ottawa sai tästä nyt ilmaisen aikalisän.
HahahahahahaUpeeta.
Vitun hieno spektaakkeli.
Joka saatanan paikasta maali Chiarot -4 ja Reimer uskomaton paska.
Vittu kun tällaisesta haluaisi hienon kiekkotapahtuman, tuonne on monet ostaneet kalleita lippuja, odottaneet tätä puoli vuotta ja sitten nähdään tällainen helvetin kasa paskaa.
Tämäpä juuri! Raskas tapa kattoa jääkiekkoa jos vaan vituttaa kaikki :D se tulee aivan satavarmana ton studion verenperintönä. Ika ei näe onnistumisia vaan virheitä, ja se ärsyttää suunnattomasti.Toivottavasti kaikki tajuatte kuinka hienon hokkey pelin ääressä vietätte torstai iltaa.
Hahahahahaha
Minä olen tässä lähtenyt iltaan toiveikkaana, jossain ensimmäisen erän puolivälissä ajattelin että ehkä tästä vielä noustaan, ekan erän lopussa ajattelin että pitäisikö laittaa striimi poikki ja alkaa pelaamaan jotain. Sitten ensimmäisen maalin jälkeen alkoi vähän nousemaan toivo, toisen jälkeen oikeasti olemaan toiveikas olo, 4-3 kavennuksen jälkeen olin varma että tasoihin tullaan ja nyt kolmas erä on Detroitin, senhän näkee selvästi.Toivottavasti kaikki tajuatte kuinka hienon hokkey pelin ääressä vietätte torstai iltaa.
Hetken näytti siltä, että ei tule tiukkaa ottelua, mutta niin vain tekoäly taas tiesi.ChatGPT
"Tämä voi olla tiukka ottelu, ja lopputulokseen vaikuttavat monet tekijät.
Gostisbehere näköjään peliaikakunkku kahden erän jälkeen, mutta ei kyllä syyttä. Ollut pirun hyvä tänään.
DJ Smith seuraava valkku joka saa kenkää.
Detroit tasoitti ottelun 4-4. Onko Ottawan eväät nyt syöty?
ChatGPT
"Tasoitus 4-4 on vahva suoritus Detroitilta, mutta ottelun lopputulos voi silti kääntyä kummalle tahansa joukkueelle. Jääkiekossa tapahtuu usein nopeita muutoksia, ja ottelun voittaja voi ratketa viime hetkillä. Ottawalla voi olla edelleen mahdollisuus voittaa, joten jäämme odottamaan, mitä tapahtuu loppupelin aikana. Jännittävää loppuhuipennusta!"