Otteluseuranta 16.–17.11.2019

  • 8 999
  • 129

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onko mulla mennyt ohi, mutta en muista että Heiskasta oltaisiin medioissa niin kovasti hehkutettu. Omasta mielestäni tähtipuolustaja jo nyt.
Taitaa olla suomalaisista toiseksi paras Barkovin jälkeen. Ei mitään puutteita, jos ei jonkinlaista "kiltteyttä" sitten lueta.
Edit: Onhan tuo huomioitu, mutta aina tuntuu pakit jäävän suomalaismediassa pimentoon, kun ei noilla ne pisteet sillö tavalla häikäise, vaikka pakiksi paljon saisikin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onko mulla mennyt ohi, mutta en muista että Heiskasta oltaisiin medioissa niin kovasti hehkutettu. Omasta mielestäni tähtipuolustaja jo nyt.
Aina silloin tällöin näkee kehuja ja ihan aiheesta. Tähtipakkihan se jo on.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Stamkosille #400. Aktiivipelaajista samaan ovat yltäneet Ovetshkin, Marleau, (Hossa), Crosby, Kovaltshuk, E.Staal, Thornton, (Gaborik).

Ja Jets niittaa 2-4-tyhjiin.

Voi veljensisaret mikä torjunta Hellebuyckilta...
 
Viimeksi muokattu:

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mirolta taas huikea coast to coast kuljetus ja jättö Seguinille. Sori jos menee hehkutukseksi, mutta no can do.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Heiskanen loi tuonkin maalin loistavalla liikkeellään, mutta vain "good feed". McDavid olisi tehnyt saman niin heti kauhee meuhkaaminen miten kova luistelija mäkki on. Pistänyt vain silmään miten helvetin kova Heiskanen on ja heikompiakin hehkutetaan jenkki tapaan koko ajan. Noh se on sellaista.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ja Dallas OT voitto. Kelpaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Benn!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Niin hyvä kuin mäkkäri onkin niin omissa olisi vielä paljon kehitettävää, Stars vie lopulta.
 

M10

Jäsen
Mieletön voitto Starsilta, vaikka oli kyllä passiivinen Oilers 3.erässä. Oli se tietysti vierailijoiden hyvyyttäkin. Rosterin laajuus ja ratkaisukyky tuli tänään esille. Benn ja Seguin oli pitkästä aikaa loistavia. On tuo hurja joukkue kun homma lähtee skulaamaan näillä veteraaneillakin ja saadaan Hintz & Klingberg takaisin.

Miroa ei voi liikaa hehkuttaa. Omisti kentän vikassa erässä ja loi koko tasoitusmaalitilanteen coast To coast luistelullaan, McDavidista ohi ja no look jättö Seguinille. Ei terve mikä kaveri se on jo 20-vuotiaana.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Huono peli kyllä Laineelta tänään. Mun ei kyllä pitäis katsoa näitä pelejä. Torstain peli kun jäi humaltumisen takia välistä niin heti sateli pisteitä ja kuulemma peli oli parempaa. Ehkä noin 90% Laineen uran peleistä olen suorana nähnyt, mutta missattuihin peleihin lukeutuu mm. viiden maalin ilta Bluesia vastaan, jälkimmäinen Helsingin peli(1+0) ja tuo torstain 0+3. PPG noissa peleissä joita en ole nähnyt on varmaan aika hulppeasti parempi kuin niissä jotka olen nähnyt.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Esa "aivan paska tilastopelaaja" Lindell riisui konor mäkmikälieltä kiekon kesken tekopaikan ja simsalabim, Jamie Benn laittoi kiekon häkkiin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: M10

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kaippa sitä täytyy vielä valvoa tuo Toronton eka erä, näkis Kaskisuon debyytistä edes osan. Enempää tuskin viitsii tsekata, aamulla kun ajattelin herätä katsomaan Narrien peliä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös