Niin, juurikin miten siellä alempana on se mainittu. Otsikossa väärin.Ai tollain kuin täällä epävirallisella huumorisivustolla?
Game Preview: Pens-Sens | NHL.com
eli ei, nyt meni besserwisseröinti vituiks...
edit. besserwisseröin besserwisserin vituiks
Niin siis ei. Pääsääntöisesti jenkeissä se on aina kotijoukkue jälkeen, oli siinä välimerkki mikä hyvänsä. Sitä mä tässä yritin tuoda esille, kun ihan änärin sivuillakin on sekä Pens-Sens että Pens vs Sens. Tuossa "julisteessa" sitten onkin @Senators.Niin, juurikin miten siellä alempana on se mainittu. Otsikossa väärin.
Niin, eli tismalleen kuten alun alkaen sen sanoin. Pääsääntöisesti neutraali osapuoli ilmaisee sen aina @ merkillä, mutta esim. joukkueen otteluohjelmassa se on joko @ tai vs.Niin siis ei. Pääsääntöisesti jenkeissä se on aina kotijoukkue jälkeen, oli siinä välimerkki mikä hyvänsä. Sitä mä tässä yritin tuoda esille, kun ihan änärin sivuillakin on sekä Pens-Sens että Pens vs Sens. Tuossa "julisteessa" sitten onkin @Senators
Katso laittamani linkki. Siellä lukee MATCH: Penguins vs. Senators. Olet väärässä. MOTEli kerrataan vielä, mikäli siinä välissä on vs. ensimmäisenä mainittu joukkue pelaa kotona. Mikäli siinä on @(at), niin silloin jälkimmäinen on kotijoukkue. Ymmärrätkö mitä minä tuon tässä esille? Aina ei ole jälkimmäiseksi mainittu joukkue kotijoukkue. Se merkki siinä välissä sen määrittää.
Juu, näköjään lukee. Laitahan tuon artikkelin laatijalle vähän viestiä. Laittoi tuon väärin.Katso laittamani linkki. Siellä lukee MATCH: Penguins vs. Senators. Olet väärässä. MOT
Kuten disclaimerina sanoin, pääsääntöisesti ämericassa AINA kotijoukkue jälkeen, oli välimerkki sitten @ tai vs tai - tai mitä vain. Tietenkin poikkeuksia on, kuten juuri mainitsemasi joukkueen oma otteluohjelma, jossa loogista on merkitä eri tavoin koti ja vieraspelit. Mikään sääntö ja johdonmukaisuus tuo ei yleisesti ottaen ole, vaan tuota vs-merkintää tapaa myös silloin kun kotijoukkue on jäkimmäinen.
Ihan sama sinänsä, kunhan ratsastin valkealla possullani puolustamaan ketjun avaajaa kaltoinkohtelulta, vaikka tietenkin palstaetiketin mukaan moinen amerikanismien viljelijä olisi pitänyt vihapuhua suohon!
Heh, vielä kerran sitten. Mä sanon, että todellisuudessa se välimerkki ei määritä yhtään mitään, vaan se on ihan siitä sivustosta, kirjoittajasta tai tähtien asennosta kiinni miten mennään. Siksi jenkkien kanssa pelatessa kannattaa aina olettaa että kotijengi on jälkimmäinen, ellei ole vertailuakohtaa siitä @ merkin käytöstä. Ergo: ei ole olemassa mitään sääntöä, että vs tarkoittaisi kotijoukkueen olevan ensimmäisenä. Siksi avausviestissä voidaan amerikkalaisittain tulkita otteluiden olevan aivan oikein päin, mistä tämä koko spekulointi alkoi!Ja mä sanon sulle nyt vielä kertaalleen: pääsääntöisesti kotijoukkue merkataan jälkimmäisenä, mutta tuo välimerkki sen todellisuudessa määrittää.
.
Taisihan ne siirtää Pakarisen Puljun tilalle ja Jessen Stromen ja Cammallerin kaveriksi. Ainakin tällaista kokeiltiin. Pakarisella ei meinaa oikein liikenne riittää. Cammalleriltä aika hyvä aloitus, näyttäisi papalla luistin liikkuvan vielä mainiosti.Ei oo kyl hääviä Öljyjen peli. Ehkä jotai ketjuremppaa vois koklata...
Laineelle taas raipemainen syöttö. ;)
Pelasko tonttuparta itsensä ulos rankuilta?