Otteluseuranta 16.–17.1.2021

  • 14 272
  • 204

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Itse en pysty Mäkisen ääntä tai juttuja sietämään, paljon mieluummin kuuntelisin jenkki -selotustuksella, mutta eipä ole mahdollista viaplaysta ääntä valita.

Se on kyllä kumma ettei viaplayhin tuota selostuskielen valintaa saada millään. Itse virittelin tietokoneen telkkuun ja NHL.tv onneksi on vaihtoehtona.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Pelkillä halliäänillä olisi varmaan mielenkiintoinen vaihtoehto näin korona-aikaan.

Edellisyönä tuli tovi jotain matsia katsottua pelkillä halliäänillä, olihan se aika kolkon kuuloista. Vähän kuin liigamatsissa olisi ollut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Se on kyllä kumma ettei viaplayhin tuota selostuskielen valintaa saada millään. Itse virittelin tietokoneen telkkuun ja NHL.tv onneksi on vaihtoehtona.
Niin ja kun suoraan Viaplayn kauttakin taitaa pystyä katsomaan kaikki pelit ja suurimmassa osassa luonnollisesti englanniksi selostus, joten outoa ettei nämä studiopelit ole mahdollista katsoa alkuperäisselostuksella.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse en pysty Mäkisen ääntä tai juttuja sietämään, paljon mieluummin kuuntelisin jenkki -selotustuksella, mutta eipä ole mahdollista viaplaysta ääntä valita.
Viaplayn kautta pääsee nhl centeriin tjsp. Sieltä voi valita vieras tai kotiselostuksen.
 

ipaz

Jäsen
Millä järjellä Grzelcyk lausutaan "GRIZ-lik"?? Sehän on puolalainen tjms. nimi, joka lausutaan just niinkuin kirjoitetaan: Gr-Zel-Cyk. Pah, sanan mä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ei mua Mäkisen lätinät haittaa, mutta Ville Nieminen on sietämättömän raskasta kuunneltavaa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Niin ja kun suoraan Viaplayn kauttakin taitaa pystyä katsomaan kaikki pelit ja suurimmassa osassa luonnollisesti englanniksi selostus, joten outoa ettei nämä studiopelit ole mahdollista katsoa alkuperäisselostuksella.
Ja kun tuotakin on Viaplaylta jo se 10(?) vuotta pyydetty ja kysytty, aina vaan asia laitettu eteenpäin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Viaplayn kautta pääsee nhl centeriin tjsp. Sieltä voi valita vieras tai kotiselostuksen.

Juu, tämä NHL.tv tosiaan valitettavasti toimii vain tietokoneella.
 

Pocatello

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo kaippa joku jenkkeihin muuttanut Grzelcyk on vaan joskus päättänyt, että nimi muuten lausutaan täällä tällä tavalla.

Jefun puolella Brett Favre taisi jopa itse päättää, miten hänen sukunimensä lausutaan.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jefun puolella Brett Favre taisi jopa itse päättää, miten hänen sukunimensä lausutaan.

Juu, taitaa olla ihan yleinen käytäntö tuolla päin maailmaa, että itse saa päättää miten nimensä lausutaan.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Bruins on muuten tänään ollut aika huono, jatkuvasti huonoja ratkaisuja ja virheitä. Sinänsä ihan loogista jatkoa ensimmäiselle pelille jossa Devils paransi peliään koko ajan loppua kohti.
 

Kipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Miten tuo siniviivan vieressä oleva mainos on toteutettu? Päädystä kuvattuna sitä mainosta ei näy ja sivusta katsottuna näkyy..

edit. mainos myös vaihtuu, mutta ei näytä yhtään samanlaiselta toteutukselta kuin raksilassa
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Miten tuo siniviivan vieressä oleva mainos on toteutettu? Päädystä kuvattuna sitä mainosta ei näy ja sivusta katsottuna näkyy..

Se mainos on digitaalisesti lisätty kuvaan, ei siis näy paikanpäällä ollenkaan.

Edit: Sama homma noiden pleksien mainoksissa alareunan prudentialeja lukuunottamatta..
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten tuo siniviivan vieressä oleva mainos on toteutettu? Päädystä kuvattuna sitä mainosta ei näy ja sivusta katsottuna näkyy..

edit. mainos myös vaihtuu, mutta ei näytä yhtään samanlaiselta toteutukselta kuin raksilassa
Tietokoneanimoitu.
 

Knap

Jäsen
Bruins on muuten tänään ollut aika huono, jatkuvasti huonoja ratkaisuja ja virheitä. Sinänsä ihan loogista jatkoa ensimmäiselle pelille jossa Devils paransi peliään koko ajan loppua kohti.
Perkeleen aneeminen, jotenkin tätä pelkäsin ennen kautta olevan peli pitkälle ennen Pastan tuloa.

Tuosta Ty Smithistä tykkään sitten aivan pirusti..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös