Otteluseuranta 15.5.2023 (4. kisapäivä)

  • 59 871
  • 1 811

Barney

Jäsen
"Isokokoinen Rantanen pyyhkii sieltä kaverit syrjään." Mikko keräili itse.
Mertsi on käynyt palstalta lukemassa TPS-fanien viestejä Rantasesta ja heittää nerokasta parodiaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Suomi yv, nyt muuten helähtää niin että kajahtaa!

Jaa minulla on jostain syystä melko paljon tv-kuva myöhässä? Täältä luin tämän viestin jo melko selkeästi ennen kuin jäähy tuli minun TV:ssä.

Minulla on Telian digiboksi jonka kautta pelejä Cmorelta katselen. Ihme juttu että noinkin paljon myöhässä minun tv-kuva. Kannattaako minun tätä otteluseurantaa siis lukeakaan?
 

chubster

Jäsen
Miksi helvetissä tuo lehtonen laukoo eikö jaa sivuun Rantaselle joka osaa ihan pikkusen paremmin laukoa one timeri ?

Ja miksi Hartikainen on niin saatanan hidas jalalla?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ihan kohtuullista yv:tä mut vedot ei löytänyt tietä maalille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Koko ajan lauotaan sveduja päin
 

Silppuri

Jäsen
Jaa minulla on jostain syystä melko paljon tv-kuva myöhässä? Täältä luin tämän viestin jo melko selkeästi ennen kuin jäähy tuli minun TV:ssä.

Minulla on Telian digiboksi jonka kautta pelejä Cmorelta katselen. Ihme juttu että noinkin paljon myöhässä minun tv-kuva. Kannattaako minun tätä otteluseurantaa siis lukeakaan?
No tuolla viiveellä on kyllä spoilereita luvassa, valitettavasti
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Missä tunne ja raivo? Saatana siellä Afronbladetin kiukku-ismot on tänään haukkuneet Suomea ja Käärijäö ja Kekkosta ja Mannerheimia ja Sauna-Timoa, ja siellä kentällä vaan vähän läpsytellään ja seisoskellaan. MISSÄ CHA CHA CHA!?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Miten nuo Lehtosen laukaukset ovat edelleen kuin vanhan miehen siemensyöksyt eli lämmin henkäys?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mertsi on ihan ok selostaja, jos Suomi tai Pelicans ei ole askissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös