Kyllä se on se Raksilan ekspertti Tampereellakin.Onko Ratamettän jäähuolto Kouhian vai Parantaisen vastuulla?
Nuhaista ja hiton jumisen oloista. Jotenkin tuskaista. Haluaisin, että Dallas menisi mahdollisimman pitkälle, mutta Hintz olisi elintärkeä Suomelle. Ei tästä tunnu tulevan mitään.Suomen hyökkäys on aivan tajuttoman nuhaista.
Niinpä niin. Sveitsiläinen valinta.Jäätävä syöttö Salliselta.. heti näki, ettei mitään järkeä.
Väitän kyllä, että ensimmäisessä erässä tapahtunut epäonnistunut laukaus ja siitä johtunut vastahyökkäys ajassa 13:32 on peruja tähän nyt syntyneeseen maaliin. Valoja.Kapasen sokkosyötöstä lähti Ruotsin myllytys
Ei valitettavasti mahu kuin toinenHeiskanen ja Lindell tulevat mukaan loppuviikosta niin eivät lähde kesken pyörityksen vaihtoon.
Minä kyllä mainitsin.Eikö täällä muka mainittu Saukkosen "Hartwallin yleisöä" ? Kerrankin huomasi oman virheensä ja jäätyi niin, ettei enää muistanut peliareenan nimeä.
Oikeasti kovia maita vastaan yksi ai-no-a maali tehtynä viiteen erään. Ei hyvältä näytä.Suomi kuulemma pelaa saatanan hyvin. Tasan nolla maalia tehtynä kertoo kaiken oleellisen.
Eikai tosiaan. Mutta, Jalonen tiputti Ruohomaan ja lähdettiin tietoisesti ilman varasentteriä.Onko Sallinen niinkuin oikeastikin sentteri?
Mielipide ja tottomus asioitahan nämä taitaa olla. Mikäli oon oikein käsittänyt niin nää jampat tekee enemmän töitä NHL:n kuin Liigan parissa.Tulin tätä tänne kirjottelemaan että oon vissii suuressa vähemmistössä, joka on täysin vastakkaista mieltä. Meikäläselle tää kuvaaminen on aivan järkyttävää paskaa. Oikeastaan pää tulee kipeäksi 60hz telkkarilla, että pitäs kauempaa varmaa kattoa.