Otteluseuranta 15.–16.6.2024 – Aleksander Barkovin historiallinen ilta?

  • 9 398
  • 252

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Suosikkijoukkue
Änärin suomalaiset
No, ehkä tässä tämä + 2 muuta peliä putkeen Oilers voisi pommittaa Bobin vaihtoon niin että torjuntaprosentit ja päästettyjen maaliarvot heikkenee niin sitten viimeistään saadaan Sashalle se Conn Smythe.

Ei kun mitä minä höpötän, tätä menoa se tulee joka tapauksessa McDavidille. Abort the plan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kohtahan sitä vois Barkov käydä muistuttamassa Draisaitlia siitä toisen pelin päätaklauksestaan. Tai jos Barkov ei tahdo itse hommaa hoitaa niin joku Matti Takatukka vaikka voisi homman hoitaa pois päiväjärjestyksestä.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Florida ihan turona ratkaisupelissä. Nyt on pakko vastajinxata kympillä eli eihän tätä Floridan himmailua jaksa enää katsoa ja uni maistuu makeammalta kuin tämä peli. Hyvää yötä yöseuraajille.
 

agent082

Jäsen
Mielenkiintoista, että pieni kritiikki suomalaisia kohtaan saa näin ison vastareaktion. Jos ovat niin hyviä olleet tässä pelissä, niin varmaan sen voi faktoilla todistaa, ettei tarvitse minua kritisoida.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Bobrovski.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pitäiskö Bobi ottaa vaihtoon? Kaikenmaailman miinuspakit tekee maaleja.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi
Oilers tehnyt nyt enemmän maaleja näissä 25 minuutissa kuin ensimmäisesssä 180 minuutissa näissä finaaleissa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Muistan yhden pelin, missä kotijoukkue johti tokassa erässä 5-1, ja vierasjoukkueen tähtimaalivahti otettiin vaihtoon. Se päätty 5-6.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kyllä! Tähtiin kirjoitettu. Siima annettu. Stolartz ei päästä maaliakaan, Barkov painaa 3+2. Matto alta.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sinne meni Bobrovskin Conn Smythe. Barkovillekaan ei voi antaa kun Suomen passi, ja Tkachuk ei ole ollut kovin erikoinen, joten kai se on McDavid sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös