Matthews pelaa kolmosen keskellä, ykkösessä Bozak ja kakkosessa Kadri. Hyvin tuo kolmonen on pelannut, mutta aina nyt ei voi pomppia. On vastuskin kovempi kuin viimeksi.
On, ei mitään epäilystäkään. Laine ei tule urallaan pelaamaan peliäkään AHL:ssä.Vähän olen alkanut epäilemään näiden kahden ensimmäisen erän perusteella, että onko NHL oikea sarja Laineelle.
Vähän olen alkanut epäilemään näiden kahden ensimmäisen erän perusteella, että onko NHL oikea sarja Laineelle.
Pärjää nopeudellaan todella hyvin, vaikka laitaväännöissä meinaakin vielä olla vaikeuksissa. Tuon Matthewsin ketjun peli toimii todella hyvin kokonaisuutena, ja Nylanderin rooli siinä on juurikin tuoda kiekko sisään ja jakaa sitä muille. Siinä roolissa todella hyvä, tässäkin pelissä ainakin yhden huippupaikan alusti Matthewsille. Bruins ottaa Matthewsin melko tarkasti, joten siinä mielessä tuolle ketjulle vähän vaikeampi peli kuin Ottawaa vastaan.Selvä, itse joudun tällä kertaa menemään livetuloksien ja kuulopuheiden perusteella joissa Matin kenttä on merkitty yköseks. Mut joo, Nylander pystyykö sanoo tarkemmi minkälaista peliä?
Pärjää nopeudellaan todella hyvin, vaikka laitaväännöissä meinaakin vielä olla vaikeuksissa. Tuon Matthewsin ketjun peli toimii todella hyvin kokonaisuutena, ja Nylanderin rooli siinä on juurikin tuoda kiekko sisään ja jakaa sitä muille. Siinä roolissa todella hyvä, tässäkin pelissä ainakin yhden huippupaikan alusti Matthewsille. Bruins ottaa Matthewsin melko tarkasti, joten siinä mielessä tuolle ketjulle vähän vaikeampi peli kuin Ottawaa vastaan.
3-1 edelleen kahden erän jälkeen, tuo erä meni Bruinsin nimiin, mutta maalia eivät saaneet hyvistä paikoista huolimatta aikaiseksi.