Buffalo on aloittanut hyvin.Hall kilautteli ylärimaa hetki sitten.
Eikös Viaplayllakaan ole sitte kaikki pelit enää näkyvissä? Kirjotin tosta eilen kun on tämä telia liiga + nhl paketti niin joskus joku nhl peli jää näkemättä koska pitää 3 eri kanavalla näyttää sitä toronto montreal peliä eikä läntistä konferenssia.Viaplay näyttää sitten Tampan peliä Capsin pelin sijaan. VMP!
Stutzle
Eikös Viaplayllakaan ole sitte kaikki pelit enää näkyvissä? Kirjotin tosta eilen kun on tämä telia liiga + nhl paketti niin joskus joku nhl peli jää näkemättä koska pitää 3 eri kanavalla näyttää sitä toronto montreal peliä eikä läntistä konferenssia.
Jännä ettei näy vedot yläreunassa, ainakaan mulla. Varmaan selkeesti buffalolle.Buffalo on aloittanut hyvin.
On siellä, mutta tuli vaan alkuun väärä peli, kun valitsi tuon Sabres - Caps lähetyksen.Eikös Viaplayllakaan ole sitte kaikki pelit enää näkyvissä? Kirjotin tosta eilen kun on tämä telia liiga + nhl paketti niin joskus joku nhl peli jää näkemättä koska pitää 3 eri kanavalla näyttää sitä toronto montreal peliä eikä läntistä konferenssia.
Kyllä tuo pitäisi hylätä. Näyttää selvältä korkealta.Hyman iskee baseballswingillä 0-1 Torontolle.
Aika lähellä korkeaa mailaa, videoille mennään.
Mitä helvettiä? Mulle tuo näyttää selvältä korkealta mailalta.
Tuossahan tilanteessa, kun tuomari oli määritellyt sen maaliksi, tuomion kääntämiseksi pitäisi löytyä kuvakulma joka aukottomasti sanoisi, että maali tehtiin korkealla mailalla. Muussa tapauksessa tuomarin tuomio säilyy. Olen jokseenkin varma, että näin kävi tässä tapauksessa eli että ei löytynyt kuvakulmaa josta 100% varmuudella voidaan sanoa tuon olleen korkea maila.Kai siellä, krhhhmh, Torontossa oli sitten parempi sivukuvakulma, josta aukottomasti näkyi ettei ollut korkea maila.