Kourujärven Ponnistus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Laukokaa nyt jo vittu. 5 vs. 3 ja pyöritellään vaan.
Rotta komarov on saanut ottelurangaistuksen. Muut jäähyt ovat pikkukakkosia ja käytöskymppejä. Komarov on siis sikaillut oikein kunnolla. Mitä ne pikkukakkoset liittyy tähän?Katsohan nuo joukkueiden jäähyt uudelleen ja mieti ketkä siellä on ajellu ja ketä.
Ripa hehkuttaa, että Lukko teki "uskomattoman maalin." Oliko Lukko-lisää, vai ihanko hieno jopa?
Ripa hehkuttaa, että Lukko teki "uskomattoman maalin." Oliko Lukko-lisää, vai ihanko hieno jopa?
Saiko joku sitä justin.tv:n koodia?
Mulle on tarjottu koodia 1234, mutta se ei kelpaa
Rotta komarov on saanut ottelurangaistuksen. Muut jäähyt ovat pikkukakkosia ja käytöskymppejä. Komarov on siis sikaillut oikein kunnolla. Mitä ne pikkukakkoset liittyy tähän?
Juuri kun meinasin avautua siitä kun ei mene sisään, niin nyt sitten alkoi tapahtua. Helvetin hyvä niin. Kiva olis kun sais kuvankin näkymään!
Canal+ WebTV:stä näkyy. Ei 8 euroa nyt niin hirveä hinta mielestäni ole. Ja edelleen, taisi tuo kanavan pitäjä sanoa torstain lähetyksen aikana että lopettaa SM-liigan näyttämisen.
Canal+ WebTV:stä näkyy. Ei 8 euroa nyt niin hirveä hinta mielestäni ole. Ja edelleen, taisi tuo kanavan pitäjä sanoa torstain lähetyksen aikana että lopettaa SM-liigan näyttämisen.
Periaatekysymys. Kyllä minulla on palkkatyö ja voin maksaa vaikka Canalin tilaamisesta, mutta en halua. TV-lupa riittää. Jos haluan tv:stä peliä katsoa niin menen kavereiden luo tai johonki kapakkaan. Itse en tue sitä meininkiä, että kotiin ostetaan kaikki kuntolaitteet ja maksukanavat ja kotoa ei "tarvitse" lähteä minnekään.
Jos jollain on joku keino saada ilmaiseksi näkymään niin yv:tä vaan kehiin.