Otteluseuranta 14.2.2009 SM-Liiga

  • 97 074
  • 492

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Saarenheimo tasoitti pelin Tuomaisen ja Jillsonin syötöistä.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä sen salasanan edes voi saada? Jos joku tietää ni voi vaikka YV:llä laittaa. Siin sivulla lukee, et pitäis laittaa viestiä ylläpidolle jos haluu katella. Mistä vois sit laittaa sitä viestiä?
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri kun meinasin avautua siitä kun ei mene sisään, niin nyt sitten alkoi tapahtua. Helvetin hyvä niin. Kiva olis kun sais kuvankin näkymään!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
No Saarenheimo tuntuu olevan liekeissä ja toinen maali jo avauserään.
 

Arzei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rotta komarov on saanut ottelurangaistuksen. Muut jäähyt ovat pikkukakkosia ja käytöskymppejä. Komarov on siis sikaillut oikein kunnolla. Mitä ne pikkukakkoset liittyy tähän?

Mikko Kalteva - selästä taklaaminen 2 min - automaattinen käytösrangaistus 10 min
Mikko Jokela - laitataklaus 2 min - käytösrangaistus 10 min

Plus muut kampitus, väkivaltaisuus ja huitomisjäähyt.

Eikös pikkukakkoset sitten ole sikailua?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ifk jos tänään häviää varsinaisella peliajalla, niin voi alkaa hokemaan sitä lausetta "me ollaan pojat muuten kusessa".
Takana pari seuraa ottelun vähemmän pelanneena ja vain pari pistettä jäljessä.

Katsellaan nyt kuitenkin. Aina käy, niin kun meikäläinen jotain fiilistelee, niin käy päinvastoin, mitä luuli...
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Juuri kun meinasin avautua siitä kun ei mene sisään, niin nyt sitten alkoi tapahtua. Helvetin hyvä niin. Kiva olis kun sais kuvankin näkymään!

Canal+ WebTV:stä näkyy. Ei 8 euroa nyt niin hirveä hinta mielestäni ole. Ja edelleen, taisi tuo kanavan pitäjä sanoa torstain lähetyksen aikana että lopettaa SM-liigan näyttämisen.
 

molari

Jäsen
Molemmat Lukon maalit todella henoja, varsinkin jälkimmäinen ohjuri, tommosia lisää, mutta samalla voi todeta, että IFK:n puolustuspelaaminen on hyvää mestis-tasoa.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Canal+ WebTV:stä näkyy. Ei 8 euroa nyt niin hirveä hinta mielestäni ole. Ja edelleen, taisi tuo kanavan pitäjä sanoa torstain lähetyksen aikana että lopettaa SM-liigan näyttämisen.

Periaatekysymys. Kyllä minulla on palkkatyö ja voin maksaa vaikka Canalin tilaamisesta, mutta en halua. TV-lupa riittää. Jos haluan tv:stä peliä katsoa niin menen kavereiden luo tai johonki kapakkaan. Itse en tue sitä meininkiä, että kotiin ostetaan kaikki kuntolaitteet ja maksukanavat ja kotoa ei "tarvitse" lähteä minnekään.

Jos jollain on joku keino saada ilmaiseksi näkymään niin yv:tä vaan kehiin.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Canal+ WebTV:stä näkyy. Ei 8 euroa nyt niin hirveä hinta mielestäni ole. Ja edelleen, taisi tuo kanavan pitäjä sanoa torstain lähetyksen aikana että lopettaa SM-liigan näyttämisen.

Ei nay, Kanadassa. Jos olisi suomalainen, toimiva proxy, ehka toimisi. Hinta on ok.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Periaatekysymys. Kyllä minulla on palkkatyö ja voin maksaa vaikka Canalin tilaamisesta, mutta en halua. TV-lupa riittää. Jos haluan tv:stä peliä katsoa niin menen kavereiden luo tai johonki kapakkaan. Itse en tue sitä meininkiä, että kotiin ostetaan kaikki kuntolaitteet ja maksukanavat ja kotoa ei "tarvitse" lähteä minnekään.

Jos jollain on joku keino saada ilmaiseksi näkymään niin yv:tä vaan kehiin.

Jep, sama täällä, paitsi etten maksa edes tv-lupaa. Mutta kyllä oman suosikkijoukkueen matsista nyt voi sen 8 egee maksaa jos ei ilmaiseksikaan mistään näe.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näyttää että Äijänsuolla pelataan vaihteeksi ihan hyvää peliä. Tiedä sitten johtuuko siitä että katselen peliä kotona ja mun telkkari vääristelee tapahtumia tai sitten siitä että olen jo melko lailla latingissa, mutta ihan hyvältä tuo nyt näyttää.

Hienoja maaleja Lukolta molemmat, ja hieno vanhanaikainen oli myös Palle Ramstedtin maali mutta ei Vehanenkaan paljon siitä myöhästynyt.

Näyttäisi tuomarilinja olevan paljon tarkempi kuin normaalisti. Mutta sitä ihmettelen että miksi ihmeessä HIFKin ylivoimapelissä aloitus jäi Lukon maalille vaikka selkeästi vihellyksen jälkeen I. Pikkarainen löi Vehasta näpeille?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös