Saa nähdä miten tuo Girouxin tilanne Letangiin eilen, tuli mieleen.Nyt Barrie sai kiekon naamaan...
Edit: Niin ja ei tuosta Johansenin taklauksesta yksi peli olisi vääryys ollut, Doughtyllekin napsahti yksi peli hieman vastaavasta.
Ei ole Barrie ainakaan vielä palannut jäälle. Toivottavasti tuosta ei tullut naamaan mitään vakavampaa, vaan selvittäisiin vaikkapa pelkällä tikkauksella.
Mutta siinä mielessä mielenkiintoinen "kampitus", että hidastuksessa näkyi Landeskogin mailan osuvan Turrisin mailaan sekä hanskaan. No, tarpeeksi kovaa kun hanskaan osuu voi mennä jalatkin alta.Kapteenilta hieman turha jäähy keskialueella.
Niin no Bonino käänsi täysin älyvapaasti selkänsä Zadoroville. Ehkä kakkosen olisi voinut joku antaa, mutta hyvä näin.Zadorovin taklaus oli mun mielestä selvä jäähyn paikka.
Juu, ei siis tietty kakkosta enempää olis voinu antaa.Niin no Bonino käänsi täysin älyvapaasti selkänsä Zadoroville. Ehkä kakkosen olisi voinut joku antaa, mutta hyvä näin.
Itse olen sitä mieltä että alusta lähtien Miller ei vain sovi tähän ketjuun. Stammerin ja Kuchin yhteispeli kuitenkin varmasti jossain vaiheessa taas klikkaa. Joku muutos olisi tehtävä.Stamkosin ketju pitäis pikkuhiljaa hajottaa ellei tuo kaartelu lopu, Pointin ketju ja nelonen olleet parhaita.