Mainos

Otteluseuranta 14.–15.2.2021

• 2 543
  • 36

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaksinkamppailutilanne, ei mitään sen kummempaa eikä suurempaa. Onneksi Dowd takaisin askissa, näytti pahalta.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Bäckström 4-3. Malkin ei nyt ollut oikein hereillä.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aika karsea on ollut tämän kauden alku Malkinilta. Tuo Bäckströmin maali menee ihan puhtaasti välinpitämättömyyden piikkiin. Vähänkään kun olisi ollut yritystä mukana niin olisi tilanteen selvittänyt ilman mitään ongelmia.

Randalf

Jäsen
Ovetshkin nappasi syötön Bäckströmin maaliin, mikä kieltämättä maistuu minulle, kun menin lapulle laittamaan vähintään kaksi tehopistettä numero kasille...

Pelin kannalta tuo kavennus erän loppuun teki kyllä hyvää, mielenkiintoine kolmoserä tulossa.

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Mitäs nuo rakentaa? Ekan kerran tän pelin aikana mieli lepää katsellessa kun ammattilaiset painaa hommia.

Erätauko showsta 10/10.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Lake Tahoen ulkoilma peleihinhän nuo jotain infraa tekevät tonne.

Olin kauniissa mielessäni jotenkin kuvitellut, että se kenttä ois viritelty ihan sinne itse järvelle, mutta tuohan näyttää olevan ihan sulana. Eli pygätäänko itse kenttä sitten siihen järven rannalle?

EDIT. Näköjään tosiaan golfkentän 18. reiälle sen kentän tekevät. Kun vähän alusta jakso alkaa googlettaa...

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins

Olin kauniissa mielessäni jotenkin kuvitellut, että se kenttä ois viritelty ihan sinne itse järvelle, mutta tuohan näyttää olevan ihan sulana. Eli pygätäänko itse kenttä sitten siihen järven rannalle?
Jollain katkolla näyttivät havainnekuvaa alueesta ja näytti siltä, että golf-kentälle olisivat sen kaukalon rakentamassa. Tai sitten siinä oli vaan kyse mittakaavoista tai jostain muusta.

Suosikkijoukkue
Jokerit

EDIT. Näköjään tosiaan golfkentän 18. reiälle sen kentän tekevät. Kun vähän alusta jakso alkaa googlettaa...
Tästä oli hauska video kun Bellemare luuli pelaavansa myös järven jäällä:

Linkki twitteriin

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aston-Reese tekee 5-3 tyhjiin.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crosby 6-3 ja peli viimeistään nyt ohi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy