Varmaan jos sut on just taklattu selästä toisen pelaajan luistimeen tms ja on naama auki niin ei tee ehkä mieli heti tapella.Schmidt soittaa, Pasta ei vastaa puhelimeen...
Varmaan jos sut on just taklattu selästä toisen pelaajan luistimeen tms ja on naama auki niin ei tee ehkä mieli heti tapella.Schmidt soittaa, Pasta ei vastaa puhelimeen...
Jos tekee kuitenkin mieli taklata myöhässä, niin silloin pitäisi myös tehdä mieli vastata puhelimeen...Varmaan jos sut on just taklattu selästä toisen pelaajan luistimeen tms ja on naama auki niin ei tee ehkä mieli heti tapella.
No Floridaa vastaan ei tarvi noudattaa mitään sääntöjäJos tekee kuitenkin mieli taklata myöhässä, niin silloin pitäisi myös tehdä mieli vastata puhelimeen...
Tätä en muuten tiennytkään, mutta nyt olen taas viisaampi.No Floridaa vastaan ei tarvi noudattaa mitään sääntöjä
Joo Panthers on vähä ku Roki mestiksestäTätä en muuten tiennytkään, mutta nyt olen taas viisaampi.
Sanoisin, että IPK ;)Joo Panthers on vähä ku Roki mestiksestä
Joo, toivotaan että matsi paranee tokasta erästä alkaen.Devils - Utah ottelun 1 erä todella heikko. Parasta antia Cotterin taklaukset ja Maccellin passit. Se kertonee kaiken.
Nojoo IPK, mutta Rokin pelityylillä.Sanoisin, että IPK ;)
Ei selvästi halua mennä AHL:läänCasey 1-0! Ensin Casey itse takakarvaa hyökkäys sinisellä kiekon takaisin, lipuu kapteenille joka jakaa sen takaisin Caseyn lapaan joka tinttaa.
Tän pelin otteilla jos jatkaa, niin mahdotonta miestä on siirtää alas. Ollut loistava joka osa-alueella, ei vain tehosarakkeissa.Ei selvästi halua mennä AHL:lään
Kovacevic on ollut liian hyvä ja tärkeä pelaaja alkukaudesta. Tuskin tulee olemaan kokoonpanon ulkopuolella.Nemec alas ja Kovacevic seiskapakiksi:
Dillon - Hamilton
Hughes - Pesce
Siegenthaler - Casey