Se on eri juttu olla piäkaupungissa kuin aavikolla.Puoli Kanadaa hämmästelee Chychrunia, kun kukaan kanukki ei häntä seurannut Arizonassa ollessaan.
Coyotes on itse asiassa Tempessä nykyään.Toki valovuoden edellä jotain Phoenixia.
Ööö, Phoenix ja varsinkin sen esikaupungit (Glendale, Scottsdale, Tempe, Mesa) ovat yksiä USA:n halutuimpia seutuja asua. Kanadan pääkaupunki taasen siisti, mutta hieman tylsä paikka (näin olen kuullut). Ottawa on perheelliselle mukava paikka.Niinno, eipä se Ottawakaan ole NHL:ssä mitenkään erityinen kaupunki.
Toki valovuoden edellä jotain Phoenixia.
Eiköhän tässä haettu sitä että Arizona on ihan täysi musta aukko mitä tulee NHL:ään.Ööö, Phoenix ja varsinkin sen esikaupungit (Glendale, Scottsdale, Tempe, Mesa) ovat yksiä USA:n halutuimpia seutuja asua. Kanadan pääkaupunki taasen siisti, mutta hieman tylsä paikka (näin olen kuullut). Ottawa on perheelliselle mukava paikka.
Toisaalta mitä tarkoittaa tuo 'NHL:ssä erityinen kaupunki';
Nimenomaan markkinoiden näkökulmasta. Ottawa, vaikka onkin Kanadan pääkaupunki, ei ole markkinana NHL:lle niitä tärkeimpiä. Arizona osavaltiona on sitä kai NHL:ssä vähiten.Toisaalta mitä tarkoittaa tuo 'NHL:ssä erityinen kaupunki';
Yli vuoden pelaamattomuus ja silti on kirkkaasti meidän paras sentteri. Kertonee ehkä jengin nykytilasta jotain.Miten saadaan Flyersin peli enemmän hyökkäyspäähän?
v: Laitetaan Couturier kahteen kenttään.
Tämä!Yli vuoden pelaamattomuus ja silti on kirkkaasti meidän paras sentteri. Kertonee ehkä jengin nykytilasta jotain.