TheSirPena
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pentti Matikainen
Olin juuri pelaamassa livestä yli 8,5 maalia kertoimella 3,70 -> panosta laittaessani kohde kiinni ja 1-5. Ja nyt peli on 1-6. Ei jumalauta vaan ole mahdollista.
Jaa sieltä 2-6... Miksi!?!?! Katkesi juuri verisuoni päästä saatana.Olin juuri pelaamassa livestä yli 8,5 maalia kertoimella 3,70 -> panosta laittaessani kohde kiinni ja 1-5. Ja nyt peli on 1-6. Ei jumalauta vaan ole mahdollista.
9-9.Tämä on valtavaa ryöpytystä! Taitaa pitkävetoveikkauksen tasuri jäädä haaveeksi.
Oli sittenkin ihan hyvä, että jäi tuo laittamatta. Ei tässä enää mitään maaleja näköjään tehdä. Kunhan pellaillaan kello täyteen ja lähdetään kotiin pötköttämään.Olin juuri pelaamassa livestä yli 8,5 maalia kertoimella 3,70 -> panosta laittaessani kohde kiinni ja 1-5. Ja nyt peli on 1-6. Ei jumalauta vaan ole mahdollista.
Tasurihan jo suorastaan roikkuu ilmassa!Tämä on valtavaa ryöpytystä! Taitaa pitkävetoveikkauksen tasuri jäädä haaveeksi.
Älähän sano, Heiskanen laittaa maalille ja Pavelski ohjaa sisään. 4-6!Jee! Merkityksetön kavennus
Joo. Nyt toinen merkityksetön kavennus. Heiskanen 4-6. Tai sitten joku ohjasi.Jee! Merkityksetön kavennus
Lopetin Minnesotaa vastaan 4-1 tai 5-1 tilanteessa pelin seuraamisen ja aloin seuraamaan uudelleen vasta 4-5 tilanteessa. Tänään lopetin seuraamisen kahden erän jälkeen - kantaako sama taktiikka hedelmää jälleen?Joo. Nyt toinen merkityksetön kavennus. Heiskanen 4-6. Tai sitten joku ohjasi.