Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Voi vitun Joensuu. Juuri kun oli pieni painostuksen poikanen.
Nobody gives a flying fuck. Rehtejä poikia ei juurikaan muistella turnausten jälkeen.
Ei ihan kestä Granlundin fysiikka näitä pelejä.
OK. Olin siis väärässä. Onko määritelty mitä puolustaminen tarkoittaa? Esim. poikkarilla hampaat kurkkuun lienee edelleen hätävarjelun liioittelua?Itseasiassa uudessa sääntökirjassa nimenomaan mainitaan maalivahdin puolustaminen ja että se ei ole rangaistavaa.
No mutta pikku sylipainit ei, eihän tossa kun vähän vaan hikisellä hanskalla naamaa hierottiin silleen kevyesti. Ei tapeta tunnetta jne.OK. Olin siis väärässä. Onko määritelty mitä puolustaminen tarkoittaa? Esim. poikkarilla hampaat kurkkuun lienee edelleen hätävarjelun liioittelua?
Huitominen ja poikittainen maila eivät kuulu maalivahdin puolustamiseen. Tosin näillä tuomareilla kirvesisku päähän näyttäisi kuuluvan... HUH HUH!OK. Olin siis väärässä. Onko määritelty mitä puolustaminen tarkoittaa? Esim. poikkarilla hampaat kurkkuun lienee edelleen hätävarjelun liioittelua?
Juu, en tarkoittanutkaan jälkimmäisessä viestissä tätä tilannetta, vaan yleisesti mietin, että mitkä lasketaan puolustamiseksi.No mutta pikku sylipainit ei, eihän tossa kun vähän vaan hikisellä hanskalla naamaa hierottiin silleen kevyesti. Ei tapeta tunnetta jne.
No juurikin noi pikku väännöt ja naamanhieroskelut kuhan ei hanskat putoa. Tilanneriippuvaistahan toi on.Juu, en tarkoittanutkaan tätä tilannetta, vaan yleisesti mietin, että mitkä lasketaan puolustamiseksi.