Otteluseuranta 13.05.2015 New York Rangers - Washington Capitals

  • 8 221
  • 120

Ferris

Jäsen
No niin, avataas ketju tällekin matsille.

Caps-kokoonpanon osalta eletään jännittäviä hetkiä, sillä Eric Fehr on ollut alkulämmöissä mukana! Jos on edes kohtuullisessa pelikunnossa, niin siinä voisi olla tarvittava lisäboosti hyökkäykseen.
 

Ferris

Jäsen
Kyllä, Fehr mukana! Glenncross sivuun.

Ovechkin-Backstrom-Johansson
Chimera-Kuznetsov-Ward
Burakovsky-Beagle-Brouwer
Laich-Fehr-Wilson

Pakisto ja veskari samat kuin koko kevään.
 

Snagari

Jäsen
Ai että olen tyytyväinen että saatiin Fehr mukaan! Melkolailla yhtä tyytyväinen olen että saatiin GlennX ulos, sen verran heikko anti on miehellä ollut. Toinen vaihtoehto olisi ollut Laich.
 

Snagari

Jäsen
Jännittää niin pirusti. Kiitokset tässä ennen peliä jo Rangers-kirjoittajille hyvästä sarjasta, huono häviäjä kun olen niin jos tästä tappio tulee en sitä kuitenkaan pysty myöntämään.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Jumalauta mikä tärinä päällä. Mistään hinnasta ei tällaista matsia voi jättää väliin.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Hieno torjunta. Kaikki kuitenkin lähti kuten tuollaisissa torjunnoissa yleensä, maalivahdin omasta mokasta kun torjui kiekon eteensä.
 

ipaz

Jäsen
Huomenta vaan kaikki. Ensimmäistä kertaa tänä keväänä ipaz pisti kisastudion pystyyn. Muutaman tunti unta alla, niin eiköhän tässä näin syvänukkujana pysytä hereillä koko matsi kun on kerrankin kunnon eväät pöydässä.

Rangersin bandwagonissa mennään, vaikka toisaalta ei Capsinkaan menestyminen haittaisi. Siellä on panostettu ja Trotz on tehnyt jälleen kerran hienoa työtä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ajattelin nyt katsoa tämän ottelun kun kuitenkin olen hereillä. Caps ylivoimalle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kuznetsov spedeilee itsensä jäähylle. Rangers ylivoimalle ihan kelvollisen Capsien ylivoiman perään.
 

ipaz

Jäsen
Mä olen niin tyytyväinen kun Caps pelaa noilla retro-paidoillaan. Ei puutu enää kuin Mike Gartner, Kevin Hatcher, Mike Ridley, Michal Pivonka, Dale Hunter, Calle Johansson, Kelly Miller ja Don Beaupre...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aloitusvoitto, pari hienoa siirtoa ja Ovechkin heittää kiekon maaliin.
 

Salami8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Oulun Kärpät
Ovie tällää 1-0! KYLLÄ! Johanssonilta nätti passi
 

LostHorizon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche, Real Madrid
Hieno game7 tulossa, kuten aina. Muistuipa otteluseurantaketju mieleen, joten avataanpa. Ei pitäisi kenelläkään olla ongelmia pysyä hereillä!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Aikomuksena oli katsella CHL:n finaalisarjoja, mutta tämä game 7 vei nyt voiton. Mukavan rentoahan tätä on seurata kun tuloksella ei ole niin suurta väliä eikä tarvitse täristä paskahalvaeuksen partaalla aina kun kiekko kulkeutuu kohti Flyersin maalia. Naatitaan pelistä...

Niin ja perskules Ferris tuon "allekirjoituksesi" kanssa. Hyvän tovin yritin putsata jotain saatanan likatäplää näytöltä, ennen kuin osoittautui pisteeksi...

Ovielta ihan näpäkkä aloitus...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tuntuipas lyhyeltä erältä. Kova tempo, tilanteita ja taklauksia. Kivaa katsoa tätä. Ovechkinhan meni tekemään jonkinasteisen kardinaalimunauksen kun lupasi Capitalsien voittavan. Noh tähän mennessä johtanut hyvin kun teki maalinkin.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Vähän vaisuhko erä Rangersiltä ainakin hyökkäyspäähän. Mieleen jäi vain Nashin av-läpiajo ja Girardin hyvä paikka.
 

Ferris

Jäsen
Caps viimeeksi johtanut peliä Game 1:ssä ekan erän jälkeen. Muutenkin varmaan paras avauserä tässä sarjassa. Holtby jäätävä Nashin läpiajossa ja Johanssonilta jäätävä passi Ovien maaliin.

Sitä en silti ymmärrä miksi Brouwer ja Johansson ovat edelleen ykkösylivoimassa? Etenkin nolla+nolla-Brouwerin oloa en ymmärrä, kun samaan aikaan sarjan paras Caps-pistemies Ward pelaa jämäminuutteja kakkosylivoimalla ja on kaikinpuolin joukkueen paras maskimies.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Joop nopeasti meni erä. Molemmat Capsien jäähyt ehkä vähän pehmeitä poffeihin.

Tolppien välissä ratkaistaneen tämäkin ja vähän pelottaa kyllä. Lundqvist on ihan normaali itsensä ja ottanut jo pari stealia. Toki Holtbykin otti Nashin läpärin ja pari muutakin hyvää, mutta jotenkin vähän näytti siltä että tärisee hiukan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös