En tiedä, mutta saihan Kadrikin ensimmäisessä erässä jäähyn siitä että otti kolme lyöntiä vastaan kasvoillaan.Nyt mä oon nähny kaiken. Mistä Gauthier sai jäähynsä??
Boston ollut erittäin fyysinen ja Leafsin pelaajat arkailevat ja pelkäävät kontakteja (mikä on sinällään oman terveyden kannalta ihan fiksua).Onko Tuukka ollut kova vai Leafs paska kun peli on 3-0?
No minä katsoin jo edellisessä pelissä , että mitä helvetin sählyä tuolla pelataan. Tällä tavalla taitoon nojaava Leafs pitääkin koittaa piestä. Kiitoksia tiivistelmästä!Boston ollut erittäin fyysinen ja Leafsin pelaajat arkailevat ja pelkäävät kontakteja (mikä on sinällään oman terveyden kannalta ihan fiksua).
Ei riitä millään fyysisyys Torontolla Bostonia vastaan, aikalailla isät vastaan pojat mennyt tämä peli, vaikka allekirjoittanut hieman tiukempaa linjaa toivoisikin tuomaritoimintaan. Kotikaukalossa sitten toivottavasti pääsee Toronto pelaamaan taas omaa peliään.
Jos Kadri pelaa kolmannessa erässä oon aika varma, että vetelee jonkun kylmäksi. Ihan syystäkin. Ei tässä oo mitään järkeä.En tiedä, mutta saihan Kadrikin ensimmäisessä erässä jäähyn siitä että otti kolme lyöntiä vastaan kasvoillaan.
Ainoa toive tähän peliin on enää että Bruinsin puupäät ei murhaa ketään tonne kentälle.
Varmaan pelästyi oman jalkansa puolesta kun vedettiin sikataklauksella tonttiin. Harva tuollaisesta pomppaa ylös heti perään.Hetkonen, eikö tämä Kadri kuollut jo aiemmin
Ihan hyvin veikattu.Jos Kadri pelaa kolmannessa erässä oon aika varma, että vetelee jonkun kylmäksi. Ihan syystäkin. Ei tässä oo mitään järkeä.
Oikeaan osoitteeseen meni. Kummasti oli kilpparin jälkeen Debrusk kunnossa. Toivottavasti Kadri kokoonpanossa keskiviikkona.Sieltä se sikailu tuli. Vitun Kadri.
Oikeaan osoitteeseen meni. Kummasti oli kilpparin jälkeen Debrusk kunnossa.
Oikeaan osoitteeseen meni. Kummasti oli kilpparin jälkeen Debrusk kunnossa. Toivottavasti Kadri kokoonpanossa keskiviikkona.
En puolustele. Tyhmä teko Kadrilta ja huilaa varmasti maanantain pelin. Mutta jos joku ansaitsi niin Debrusk.Puolusteletko poikkaria kaulaan/päähän tässä nyt?
Et varmaan itse ollut tämän kanssa tosissasi?Ei vittu, oletan että et ole tosissasi :D
Hetkonen, eikö tämä Kadri kuollut jo aiemmin
Et varmaan itse ollut tämän kanssa tosissasi?