Otteluseuranta 13.–14.4.2019

  • 22 716
  • 404

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä se niin on, että tähtipelaajilla on omat säännöt. No eipä ollut eka kerta Ovechkinilta. Venäläisiltä tosin en ole koskaan odottanutkaan rehtiä peliä.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Kyllä se niin on, että tähtipelaajilla on omat säännöt. No eipä ollut eka kerta Ovechkinilta. Venäläisiltä tosin en ole koskaan odottanutkaan rehtiä peliä.
Vähän turhaa valitusta kun ei ole edes Putinin lahjomia tuomareita viheltämässä. Sai jäähynsä, taklattu säilyi hengissä ja peli jatkuu.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Harjulasta vois laittaa oman bingon lähetykseen, hyvät herrat.
 

Ferris

Jäsen
Oli hämmentävä ratkaisu Holtbyltä lähteä myymään kontaktia noin voimakkaasti. Nyt maksoi maalin. Hämmentävää siinäkin mielessä, että kiekko tarttunut muuten enemmän kuin hyvin, ja tuossakin tilanteessa olisi ehtinyt hyvin takaisin torjunta-asentoon.

Pakko toki sanoa, että olen nähnyt Carey Pricen myyvän useita kertoja lähes olemattoman kontaktin dumareille maalivahdin estämisenä. Siinä mielessä ymmärrän Holtbyä.

Varmaan katteli Flööriä eilisillalta, kun vastaavasta tilanteesta vihulainen joutu boxiin, vaikka pakki ohjas hyökkääjän Flööriä päin. Holtby oli vielä selvemmin maalialueella mielestäni.

Twitter (giffi eilisen pelin vastaavaan tilanteeseen)
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nemo on loistava asiantuntija: Ei näistä tiedä, nää voi päättyä iha kuin vaan"
ja "seuraavan pelin jälkeen sarja on joko 3-0 tai 2-1"
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mä tykkään tosta kun Nemo irvistää ja sulkee silmänsä. Siinä on sellainen taisteluilme, että mä hyppäisin tästä kerrostalon parvekkeelta maahan jos se käskisi sen tehdä
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän turhaa valitusta kun ei ole edes Putinin lahjomia tuomareita viheltämässä. Sai jäähynsä, taklattu säilyi hengissä ja peli jatkuu.
Se mikä tuossa, ettei tilanteesta tullut kuin joku säälittävä kakkonen ärsyttää, on se kun lajia viedään tuomarilinjausten avulla lähemmäs ja lähemmäs jalkapalloa. Tuossakin tilanteessa jos kaveri olisi jäänyt jäähän makoilemaan, olisi Kasi talutettu päätyovista pihalle.... se on perseestä.

Mutta siis pikkujuttu eikä ainakaan osaltani enempää keskustelua ansaitse...
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Njaa. Sanokaa vanhanaikaseks mutta en mä tuostakaan olis välttämättä viheltäny. Linjan mukainen kuitenkin, olettaen että kakkosella mennään.

Edit. Vitonen. Jos ois tullut Caps pelaajalle niin harmittais kovin tämä tuomio.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös