Q luottaa Teräväiseen kyllä kovasti, pistää jokaiseen oman pään aloitukseen Toewsin rinnalle vara-aloittajaksi.
Vittu tuo Mashinter on paska
Mä oon luullu että se on silloin, kun veskari liikkuu kiekkoa kohti? Taisi se Raanta senkin tehdä kun huomasi että kiekko tulee takaisin?Joo, sääntö menee niin että maalivahdin ollessa kentällä pitkää ei vihelletä jos se on poistunut sinisen maalin päältä. Tästä on ollut jonkin verran huomioita noissa TSN:n studiopätkissä...
Dreger otti esimerkin parisen viikkoa sitten, jossa veskari (muistaakseni Hammond) kuljeksi "ajatuksissaan" kohti kulmaa samalla kun kiekko lipui pitkänä päätyyn eikä sitä vihelletty. Oli sitä mieltä että se oli sääntöjen mukaan toimittu.Mä oon luullu että se on silloin, kun veskari liikkuu kiekkoa kohti? Taisi se Raanta senkin tehdä kun huomasi että kiekko tulee takaisin?
Onks sulla kaikki ihan hyvin? Näin ulkopuolisena tästä sarjasta kyselen, kun tuntuu että ihan provoilemattakin vetelet ylikierroksilla. Eikä matsissakaan ole tapahtunut mitään hullua hurskaampaa...Tuokaa se slashfest Keith kentälle, että saadaan tuhota se palli. Makean fyysistä hokia nuoteilta.
Onks sulla kaikki ihan hyvin? Näin ulkopuolisena tästä sarjasta kyselen
Aika vaisu ollut kokonaisuutena tämä ottelu ottaen huomioon että pelataan playoffeja.