Otteluseuranta 12.01.2007 SM-liiga & Mestis

• 13 249
  • 99
Tila
Viestiketju on suljettu.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Flyingbird kirjoitti:
Voisiko joku kertoa ketä Nikoskelainen taklasi ja loukkaantui siinä tilanteessa joku Sportin kaveri? Itse kun olen töissä niin ei peliä näy:s
Laine paareilla ulos. Edit: kuulemma aivotärähdys.

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
lakuuuuuuu 1-0, jepjep

edit. kibeeeee 2-0, jepjep

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuhta ja 0-2!

Lisää hönkää vaan pojat!

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Seurataanpa toista mestis ottelua välillä kun TuTo menee jo 2-0 johtoon=) Lehtisalo rankaisee heti vastustajaa loukkaantumisensa jälkeen ja Kestillekin jopa syöttöpiste.

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
fastasashark kirjoitti:
Laine paareilla ulos. Edit: kuulemma aivotärähdys.

Onko tietoa, että saiko Laine mitään vammaa niskaansa? Sen verran pahasti pää jäi laidan ja Nikoskelaisen väliin.

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Aika helppo jäähy Hokille...

Erämaavaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK ja suuret sympatiat Saipalle
fiftyeight kirjoitti:
Mikseiköhän mun kone suostu avaamaan nettiradiota?

Saitko kuulumaan? Itse kuuntelen winampilla, ekaks ei kuulunu ja painelin vaan sitä play-nappia, ni sit alko pienen räpläämisen ja venaamisen jälkeen kuuluu.

Ioota Rhoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Broad Street Bullies
Täytyy kyllä olla pettynyt tuohon Jermun rangaistusminuutti määrään, varsinkin kun ne on vielä noita keskialueen kiinnipitäminen & kampitus jäähyjä.

Porthenilla paljon petrattavaa...

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Heilahtiko "perinteisesti" omissa Porthenin ottaessa jäähyn???
Ei olisi ensimmäinen kerta...

Edit. Hyvä että ilmeisesti ei.

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
Neely kirjoitti:
Heilahtiko "perinteisesti" omissa Porthenin ottaessa jäähyn???
Ei olisi ensimmäinen kerta...

Ei tällä kertaa. 20 min 0-2, mutta tästä on vielä pitkä matka voittoon!

Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hextall kirjoitti:
Ei tällä kertaa. 20 min 0-2, mutta tästä on vielä pitkä matka voittoon!

Näin on. Varsinkin kun tepsillä on voittava veskari.

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Kiva seurata välillä "farmiseuran" peliäkin. Nikoskelaisen typerä taklaus pilasi Hokin pelin. Saapa nähdä saavatko enää juonesta kiinni vai riittääkö Sportin johto loppuun asti. Muuten näyttää Hokin pelityyli mukavalta, koko ajan haetaan taklauksia ja pyritään vastustajan iholle. Taito ja liike ei vaan taida riittää pelaamaan aina puhtaasti-> liikaa jäähyjä. Jos Kärpät pelaa nykyään Jalosen näköistä kiekkoa on Hokki Suikkasen näköinen. Olisiko siinä Kärppien tulevaisuuden valmentaja? Mulle kelpais.

Linja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit (poislukien entiset liigapelurit!)
dali kirjoitti:
Onko tietoa, että saiko Laine mitään vammaa niskaansa? Sen verran pahasti pää jäi laidan ja Nikoskelaisen väliin.

Todennäköisesti niskat on kunnossa tai sitten Sportin lekuri on tosi amatööri ku tollai riuhtovat sen paareille. Jos olisi ollut tajuton eikä olis saanut päätä itse tuettua olisivat tuskin tuollain kiskoneet. Toki vain spekulaatiota.. Itse tilannetta pahensi, kun Laine menetti tasapainonsa just ennen taklausta. Mutta tuskin mitään vakavampaa

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
HIFK siis jäähyili ja teki kassit. Ei mitään uutta näin tauon jälkeen.

Ps. Oli puhetta siitä ettei Tepsin puolustus kestä loukkaantumisia, mutta jos vaikkapa Backman loukkaantuisi, pakisto päinvastoin vahvistuisi!!!

rivet

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Canadiens, ManU
Pieni OT, mutta järvenpää heitti äsken melkoisen huhun, hänen mukaansa TPS ja Nielikäinen neuvottelisi sopimuksesta tällä hetkellä, ja se olisis syy siihen että Nielikäinen ei ole kokoonpanossa.

Katsellaan, katsellaan.

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vai on Nielikäinen neuvotellut tepsin kanssa...Toivottavasti Järvenpää puhuu omiaan

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.