Otteluseuranta 12.–13.5.2022

  • 6 521
  • 173

tiilk

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
02:00
Boston - Carolina (voitot 2-3)

02:30
Tampa Bay - Toronto (2-3)

04:30
St. Louis - Minnesota (3-2)

05:00
Los Angeles - Edmonton (3-2)
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Oiskohan huono veikkaus betsata jokainen sarja tilanteeseen 3-3 tämän yön jälkeen?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
boston ja tampa tippuu tänään
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
raanta näyttää skarpilta heti alkuun
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Oli vahinko tai ei, mut ollaan vaarallisella linjalla silloin, jos jäähyaition ovi ei aukea tilanteessa, missä törmätään vastustajan maalivahtiin.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
aijai, osui suoraan päähn tuo törmäys, täys vahinko
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Vähän on eri linja näissä niiteissä verrattuna liigaan.
 

Håkanhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Altavastaajat
Oli vahinko tai ei, mut ollaan vaarallisella linjalla silloin, jos jäähyaition ovi ei aukea tilanteessa, missä vedetään pimeästä kulmasta hyppytaklaus vastustajan supertähteen.
 
En ymmärrä jääkiekon sääntöjä, tässä taas hyvä osoitus siitä. Minusta tuosta olisi pitänyt tulla jäähy, mutta kun en osaa, niin en osaa. Tästä syystä en myöskään lähde tuomaritoimintaa kritisoimaan, kun tietysti he tietävät minua paremmin.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
En ymmärrä jääkiekon sääntöjä, tässä taas hyvä osoitus siitä. Minusta tuosta olisi pitänyt tulla jäähy, mutta kun en osaa, niin en osaa. Tästä syystä en myöskään lähde tuomaritoimintaa kritisoimaan, kun tietysti he tietävät minua paremmin.

Kyllähän tuo vähintään 2+10 päähän kohdistuneesta olisi kuulunut olla. Miksi ei jopa 5+20.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
ja sieltä sitten jäähy carolinalle
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei se mun mielestä päähän kohdistineelta näyttänyt, mutta McAvoy oli varmaan 20-30 cm ilmassa tilanteessa. Selvä hyppy kontaktiin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Hyvä vaihe ja hyökkäyspään paine Carolinalla.

Sitten Sika-Sebu alkaa törttöilemään, Bruins yv ja paikka kääntää momenttumia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös