Näinhän siinä kävi. Kontakti oli kaiken lisksi todella kevyt. Hieno haasto Mauricelta.Tuomarit oli eri mieltä. Itse olen samaa mieltä, että kontakti tuli sen jälkeen, kun kiekko oli jo menossa maaliin.
Näinhän siinä kävi. Kontakti oli kaiken lisksi todella kevyt. Hieno haasto Mauricelta.Tuomarit oli eri mieltä. Itse olen samaa mieltä, että kontakti tuli sen jälkeen, kun kiekko oli jo menossa maaliin.
Kyllä noi äskiset vuodot oli taas hätäisiä syöttöjä ja ihmeellisiä pomppuja, eikä Paten huonoutta.Troubalta kyllä käsittämätön aivopieru maalin takana. Nyt on Vegasilla mahdollisuus pukkarimaaliin.
Laine kyllä vuotaa kumman paljon kiekkoja.
Eipä ole pelkästään tässä pelissä noita tullut. Kuitenkin selkeästi eniten hukkailee noita syöttöjä ja tappelee niistä irtokiekoista vähän turhan säästeliäästi.Kyllä noi äskiset vuodot oli taas hätäisiä syöttöjä ja ihmeellisiä pomppuja, eikä Paten huonoutta.
Kyllähän Laine voisi opetella käyttämään vaikka kättään siirtämään kavereita pois tieltä, harvemmin sellaista näkee. Mutta omissa silmissä tuo laita on pysynyt ihan hyvin kiinni koko kauden, huomattava parannus viimevuoteen.Eipä ole pelkästään tässä pelissä noita tullut. Kuitenkin selkeästi eniten hukkailee noita syöttöjä ja tappelee niistä irtokiekoista vähän turhan säästeliäästi.
Eipä ole pelkästään tässä pelissä noita tullut. Kuitenkin selkeästi eniten hukkailee noita syöttöjä ja tappelee niistä irtokiekoista vähän turhan säästeliäästi.
Oikein näit. Vetäisi ihan kunnolla kulkusille. Tuomareilta meni ohi...Näinkö oikein, että McNabb kolisteli Perreaultin kulkusia erän aikana siinä eräässä maalinedus tilanteessa?
Oikein näit. Vetäisi ihan kunnolla kulkusille. Tuomareilta meni ohi...